دبیر رونمایی از آثار نفیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از رونمایی نسخه‌های خطی اهدایی شهید سلیمانی به مقام معظم رهبری در چهل و یکمین برنامه سه شنبه‌های فرهنگی خبر داد.

رونمایی از نسخه های خطی اهدایی  شهید  سلیمانی به مقام معظم رهبری

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قیصری نیک  گفت: در این برنامه فرهنگی که ۲۴ دی ماه ساعت ۹ صبح در محل موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برگزار خواهد شد، مصطفی خاکسار قهروردی قائم مقام آستان قدس رضوی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
وی همچنین به رونمایی از پایگاه موضوعی با عنوان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سامانه کتابخانه دیجیتال در این برنامه از سه شنبه های فرهنگی اشاره کرد که در آن علاوه بر کتاب، مقاله، عکس، فیلم، به معرفی و سخنرانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرات همرزمان و رشادت‌های این سردار سرافزار پرداخته شده است.
قیصری تصریح کرد: در گنجینه رضوی تعدادی آثار فرهنگی و هنری وجود دارد که توسط سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مقام عظمای ولایت اهداء شده و معظم له به آستان مقدس رضوی تقدیم کردند که در این جلسه از سلسله برنامه‌های سه‌شنبه‌های فرهنگی سه نسخه خطی اهدایی شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی و رونمایی می‌شود.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.