وزیر امور خارجه پاکستان در جریان سفر به مشهد مقدس گفت: زیارت امام رضا(ع) حس معنوی خاصی برای من ایجاد کرد.

زیارت امام رضا(ع) حس معنوی خاصی برای من ایجاد کرد

به گزارش قدس آنلاین، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در آغاز سفر خود به ایران با حضور در استانداری خراسان رضوی، با علیرضا رزم‌حسینی دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدار  به علیرضا رزم‌حسینی گفت: شما خیلی خوش‌شانس هستید که استاندار چنین استانی هستید، چراکه این استان از اهمیت و ویژگی معنوی خاصی برخوردار است و همین امر باعث شده که تبادلات تجاری به طور خاص بین این استان و کشورهای منطقه گسترش یافته است.
شاه محمود قریشی با اشاره به موضوع شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: در یک موقعیت خاصی به کشور شما سفر کرده‌ام که ملت ایران به واسطه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزادار هستند، در این راستا به شما تسلیت می‌گویم و می‌خواهم من را با غم خود شریک بدانید. 
وزیر امور خارجه پاکستان تاکید کرد: ایران نشان داده و ثابت کرده که کشور و ملت مقاومی دارد، همچنین با چالش‌ها و شرایط سختی که در گذشته دیده است، خیلی خوب ظاهر شده و از پس آن‌ها برآمده؛ لذا امیدوارم ایران چالش‌های پیش رو را مثل گذشته پشت سر بگذارد.
قریشی یادآور شد: کشور پاکستان و مردم آن روابط حسنه‌ای با کشور ایران و مردم ایران دارند که این روابط به قرن‌ها پیش بر می‌گردد، از طرفی سالانه شمار زیادی از زائرین پاکستانی به مشهد برای زیارت بارگاه مطهر رضوی سفر می‌کنند، در این راستا فرصت‌های تجاری خوبی بین دو کشور وجود دارد. 
وی ابراز کرد: من مطمئن هستم که ما می‌توانیم‌ بر برخی چالش‌ها از جمله تحریم غلبه کنیم، همانطور که از نیاکان خود آموخته‌ایم می‌توان با محبت، علاقه، روابط گرم و اعتماد بین طرفین از این موانع گذر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.