امام جمعه مشهد در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارای زندگی ای زاهدانه‌ و واقعا یک انسان با اخلاص و مخلص بود.

شهید سلیمانی انسانی مخلص  و دارای زندگی زاهدانه بود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله علم‌الهدی با حضور در استانداری خراسان رضوی و ضمن تسلیت به علیرضا رزم‌حسینی به مناسبت شهادت همرزم وی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به علت وابستگی به آن شهید بزرگوار، این مصیبت برای شما یک حساسیت ویژه‌ای دارد.
وی افزود: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نبوغ فراوان داشت،  زندگی اش زاهدانه‌ و واقعا یک انسان با اخلاص و مخلص بود.
استاندار خراسان رضوی نیز در ادامه این دیدار با قدردانی از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد اظهار کرد: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خود که شهادت بود رسید، ایشان اعتقاد داشت که اگر به شهادت برسد به سعادت خواهد رسید، یعنی مسیر شهادت، مسیر تعالی است. 
علیرضا رزم‌حسینی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان و شهدای مقاومت به گونه‌ای باشکوه رقم خورد که موجب شد تا پیکرهای مطهر این شهدا در عتبات عالیات و بارگاه مطهر رضوی طواف داده شود.
وی تصریح کرد: پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همانطور که وصیت کرده بودند در کنار مزار شهید محمد حسین یوسف‌الهی به خاک سپرده شد. 
رزم‌حسینی ادامه داد:  باید گفت که ایشان به یک الگوی واقعی برای جوانان نسل حاضر و آینده تبدیل شده است. 
رزم‌حسینی یادآور شد: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قبل از اعزام به آخرین ماموریت خود در تماسی تلفنی به من اعلام کردند که برای زیارت بارگاه مطهر رضوی بزودی به مشهد مقدس خواهم آمد، لذا همین اتفاق هم افتاد، اما به جای ایشان، پیکر مطهرشان برای زیارت بارگاه مطهر امام رضا (ع) به مشهد مشرف شد.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.