رفتار معنی‌دار «هیثم بن طارق آل سعید» پادشاه جدید عمان در دیدار با «محمد بن زاید» ولیعهد امارات و بی‌محلی او به ولیعهد ابوظبی سوژه رسانه‌ها شد.

بی‌محلی پادشاه جدید عمان به ولیعهد امارات + فیلم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، رسانه‌ها در فیلمی بی‌محلی پادشاه جدید عمان را در دیدار با ولیعهد امارات به تصویر کشیدند.

در فیلم زیر هیثم بن طارق آل سعید، پادشاه جدید عمان در دیدار با شیخ محمد بن زاید آل مکتوم، ولیعهد امارات متحده عربی در رفتاری معنی دار (درحالی که روی صندلی نشسته است) وقتی ولیعهد ابوظبی (که ایستاده است) برای دست دادن با او دست خود را دراز می‌کند بدون محل گذاشتن به او از روی صندلی برخواسته و می‌رود!

«هیثم بن طارق آل سعید» به عنوان پادشاه جدید عمان در پی درگذشت سلطان قابوس بن سعید، پادشاه پیشین این کشور، در مقابل مجلس عمان سوگند یاد کرد.

بر اساس بیانیه دولت عمان، هیثم بن طارق از سوی سلطان قابوس به پادشاهی انتخاب شده بود و خانواده سلطنتی انتخاب پادشاه پیشین را تایید کرد. سلطان قابوس در وصیت‌نامه خود که پس از مرگش از سوی خانواده سلطنتی باز شد، هیثم بن طارق را برای پادشاهی توصیه کرده بود.

کاربران عمانی شبکه اجتماعی توئیتر می‌گویند این رفتار جزء آداب و رسوم مردم عمان در میزبانی از مهمان است که با وی قبل از رسیدن به خودروی مهمان یا محل وداع دست نمی‌دهند و این را نشانه احترام بیشتر به مهمان خود می‌دانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.