گیلان - معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امروز دشمن اتحاد ملت ایران را هدف گرفته است خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب امام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از داخل کشور به انقلاب ضربه بزنند.

دشمن اتحاد ملت ایران را هدف گرفته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ،امین یادگاری ، با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص امتحانات الهی اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است که قطعا کسانی که می‌گویند ایمان آورده‌اند را امتحان می‌کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در زمان پیامبراکرم(ص) منافقانی حضور داشتند که بنا به منفعتشان گاهی با مومنان بودند و گاهی با کفار گفت: ملت ایران باید هوشیار باشند و بدانند که تاریخ تکرار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران در شرایط آزمایش الهی قرار دارد تصریح کرد: یکی از دلایل عزتمندی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این است که شرایط و وضعیت‌های حساس را درک می‌کردند و با تمام وجود از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دفاع می‌کردند.

یادگاری با اشاره به قدرشناسی و حضور پرشور ملت ایران در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره از سربازان خود دفاع کرده است و قطعا با وقوع یک اشتباه غیرعمد، دست از حمایت آن‌ها برنمی‌دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه سپاه پاسداران همواره خود را پیش مرگ ملت ایران می‌داند و هرکجا لازم باشد برای دفاع از آن‌ها سینه‌سپر می‌کند یادآور شد: حضور پرشور ملت ایران در تشییع پیکر شهید سلیمانی سبب شد تا بینی ترامپ قمارباز به خاک مالیده شود و به همین دلیل به دنبال فتنه‌انگیزی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه سپاه هیچگاه از آرمان اصلی خود که تبعیت از ولایت و دفاع از ملت ایران است عقب‌نشینی نمی‌کند افزود: امروز عده‌ای جاهل با بی‌بصیرتی خود موجب شادی دل دشمنان شده‌اند.

یادگاری با تاکید بر اینکه امروز دشمن اتحاد ملت ایران را هدف گرفته است خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب امام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از داخل کشور به انقلاب ضربه بزنند اما باید بدانند که آن‌ها هیچگاه ملت ایران و عزم ان‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب را نشناخته‌اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ملت بزرگوار ایران باید دست دشمن را در وقایع روز گذشته ببیند و هوشیار باشد گفت: حضور سفیر انگلیس در تجمع روز گذشته تهران نشان‌دهنده آن است که دشمنان دیرینه ایران انقلاب از خروش ملت ایران در تشییع پیکر شهید سلیمانی به شدت خشمگین شدند و می‌خواهند تا این حماسه بزرگ را نادیده بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.