مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: مکان‌یابی برای پنج مرکز عرضه فروش مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در مشهد با همکاری شهرداری در حال انجام است.

مکان‌یابی پنج مرکز عرضه فروش مستقیم محصولات کشاورزی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، ایرج ناصری‌ مقدم اظهار کرد: راه‌اندازی این مراکز به همت شهرداری، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی قطعی شده و با توجه به اجرای طرح مثلث اقتصادی و فرهنگی و انتخاب شهرداری مشهد به عنوان معین اقتصادی این شهرستان این اقدام با هدف تسهیل ارائه خدمات و در اختیار قرار دادن محصولات کشاورزی به صورت مستقیم و حذف واسطه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مراکز علاوه بر رفاه حال شهروندان برای کشاورزان نیز عایدات اقتصادی داشته و موجب تسهیل در عرضه محصولاتشان است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با بیان اینکه در آستانه دهه فجر نیز سه طرح در حوزه فعالیت‌ها و خدمات این سازمان در حال اجراست گفت: در این دهه خط تولید خوراک دام توسط اتحادیه تعاون کشاورزی دامداران در شهرستان فریمان با هزینه ۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

ناصری مقدم افزود: همچنین در این دهه ۲ فروشگاه تعاونی مصرف روستایی مجهز و جدید در سرخس و مشهد در مجموع با هزینه ۲.۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: ایرنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.