۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 687820

داستان استراماچونی یک بار دیگر تکرار شد، البته با این تفاوت که این بار به جای مرد ایتالیایی یک سرمربی آرژانتینی نقش نخست داستان را ایفا می‌کرد و به جای باشگاه استقلال، مدیران باشگاه پرسپولیس ایفاکننده نقش دوم بودند!

*وداع گابریل

گابریل کالدرون روز گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی خطاب به هواداران پرسپولیس اعلام کرد: «در این 6 ماه با تمام وجود تلاش کردیم تا از پرسپولیس یک باشگاه بزرگ‌تر بسازیم، چون معتقدیم هواداران و بازیکنان لایق این هستند.امروز به همکاری خودم با پرسپولیس پایان می‌دهم. چون مدیر عامل باشگاه و اطرافیانش تمام تلاششان را کردند تا من نباشم. از هواداران به خاطر حمایتشان تشکر می‌کنم، همچنین از بازیکنان ممنونم چون با تمام وجود برای نام پرسپولیس تلاش کردند. از اعضای هیئت مدیره هم به خاطر اعتماد و شجاعتشان تشکر می‌کنم. از میهمان نوازی و لطف همه مردم ایران ممنونم. امیدوارم فوتبال ما را دوباره به هم برساند! به نشانه قدردانی از لطف و علاقه شما، من یکی از بهترین سفرای ایران بوده و خواهم بود».

البته پیش از این پست اینستاگرامی محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل سرخپوشان پایتخت با انتشار خبری روی خروجی سایت باشگاه صراحتاً از قطع همکاری باشگاه تحت مدیریتش با این مربی خبر داد و اعلام کرد ظرف 24 ساعت آینده جانشین وی معرفی خواهد شد!

*ملاقات با یحیی

هرچند انصاری‌فرد از گزینه‌های جانشینی کالدرون حرفی به میان نیاورد اما کاملاً پیدا بود که سرمربی پرسپولیس از بین گل محمدی، تارتار یا علی دایی انتخاب خواهد شد! گزینه نخست انصاری‌فرد سرمربی شهرخودرو بود! همان کسی که ابتدای فصل هم جزو گزینه‌های مربیگری تیم بود اما به دلیل مخالفت صریح مالک استقلالی باشگاه شهرخودرو نتوانست در جمع پرسپولیسی‌ها حاضر شود.

اما این بار انصاری‌فرد می‌تواند گل محمدی را با یک پیشنهاد اغوا کننده به سمت خود بکشاند، به همین دلیل در تهران با گل محمدی ملاقات کرد و پیشنهاد پنج میلیاردی مربیگری در پرسپولیس را پیش روی او قرار داد.

گل محمدی چراغ سبز خود را به انصاری‌فرد نشان داد اما تأکید کرد باید با این حال رضایت شهر خودرو جلب شود و این کار برعهده انصاری فرد است!

*جلسه مهم در مشهد

صبح روز یکشنبه جلسه حساسی در مشهد بین طرفین ماجرا برگزار شد. هر چند خبری از این نشست بیرون نیامد اما اظهارنظر عجیب فرهاد حمیداوی نشان داد او هم چندان بی میل به جدایی یحیی نیست، وی در گفت‌وگویی کوتاه در خصوص این نشست گفت: در حال حاضر در جلسه هستم و هنوز نمی‌توانم جواب قطعی در این مورد بدهم فقط می‌توانم بگویم تا امروز (دوشنبه) این موضوع مشخص می‌شود.

*خرید یهویی

پس از این خبر، یک اتفاق جالب دیگر رخ داد تا شواهد برای حضور احتمالی یحیی تقویت شود، نخستین نشانه زمانی بود که خبرگزاری‌های رسمی اعلام کردند اوساگونا با پرسپولیس به توافق رسیده و امروز قراردادش را با این باشگاه ثبت خواهد کرد. این بازیکن همان بازیکنی بود که یحیی گل محمدی به شدت به دنبال جذب وی برای حضور در شهرخودرو بود.

از طرفی دیگر برخی نزدیکان خبری باشگاه مدعی شدند هرچند سرمربی تیم انتخاب نشده اما خریدها با نظر وی انجام خواهد شد و مدیرعامل باشگاه با هماهنگی وی خریدهای جدید را انجام می‌دهد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.