خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تمام پروژه های موسسه مالی اعتباری ملل در این استان باید تا دهه فجر کلنگ زنی شود ، گفت: هفت تفاهم نامه بین خراسان شمالی و موسسه ملل منعقد شده است.

تمام پروژه های موسسه ملل در استان باید تا دهه فجر کلنگ زنی شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر محمد علی شجاعی در جلسه بررسی مشکلات تفاهم نامه موسسه مالی اعتباری ملل در ارتباط با پروژه احداث گلخانه در شهرستان شیروان در مساحتی ۱۰۰ هکتاری اظهار داشت:من مخالف انجام فرآیند کار قانونی نیستم اما چرا مدیران اصرار به توضیح مسیر کار دارند زیرا کار یا شدنی هست یا نه.

وی افزود: وقتی سرمایه گذاری وارد استان می شود تحت هیچ شرایطی نباید رها شود زیرا از این طریق بحث اشتغالزایی و ایجاد درآمد مردم رونق میگیرد ضمن اینکه در این فرآیندها باید آثار توسعه را در استان مشاهده کرد.

شجاعی در خصوص پروژه بعدی احداث مجتمع گردشگری روستای بیگان شیروان در مساحتی ۱۵ هکتاری گفت: باید قانون رعایت و فرآیند کار انجام شود لذا در این پروژه سازمان های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و فرمانداری شیروان در تسریع آن جدی تر عمل کنند.

وی در ارتباط با پروژه توسعه هنر صنعت فرش دستباف استان تصریح کرد: در این حوزه باید یک حرکت جهشی را شاهد باشیم لذا برای تهیه سوله فرش نباید در هیچ شهرستانی خستی انجام داد. شجاعی در ادامه افزود: باید حجم کار را بالا برد تا سرمایه گذار رغبت به سرمایه گذاری داشته باشد که البته می توان در کنار ظرفیت سوله دار قالی را در منازل دوردست با حضور نیروهای فعال هم در نظر گرفت.

وی در بخش دیگر سخنان خود طرح احداث و بهره برداری مجتمع گردشگری عمارت مفخم شهرستان بجنورد را بزرگترین طرح این حوزه اعلام کرد و افزود: باید در دهه فجر شاهد کلنگ زنی این طرح باشیم لذا تمام ادارات متولی باید تا سه روز آینده مسیر قانونی این طرح را مشخص و برای تایید به تهران ارسال شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.