همدان- روز گذشته و با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، فرماندار، رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار و تنی چند از معاونان و مدیران شهری بلوار بعثت شهر همدان به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی مزین و از تابلوی این بلوار رونمایی شد.

 رونمایی از بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان حسین افشاری فرماندار همدان در این مراسم اظهار کرد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، اعضای شورای اسلامی شهر همدان در اقدامی به موقع نام گذاری معبری به نام این شهید سرافراز را در دستور کار خود قرار دادند که پس از بحث و بررسی، بلوار بعثت به نام این شهید بزرگوار تغییر نام داد.

افشاری بیان کرد: بلوار بعثت یکی از مسیرهای اصلی و پرتردد شهر همدان است که به نام این شهید بزرگوار متبرک شده است که امیدواریم راه و رسم این شهید را بتوانیم به خوبی ادامه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم بیان کرد: به محض دریافت خبر شهادت سپهبد سلیمانی، شورای اسلامی شهر همدان اقدام به برگزاری جلسه فوق العاده کرد و به پاس سال‌ها رشادت ایشان، مصوبه نام گذاری یکی از معابر اصلی شهر به نام این شهید بزرگوار به تصویب اعضا رسید.

کامران گردان گفت: علاوه بر نام گذاری یکی از معابر به نام ایشان اقدامات دیگری نظیر آذین بندی شهر متناسب با ایام شهادت این سردار سرافراز مورد تأکید شورا قرار گرفت که شهرداری همدان در این زمینه عملکرد خوبی داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.