خراسان شمالی- ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر خراسان شمالی با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار تشکیل شد.

ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی در این نشست با بیان اینکه نباید ‌اجازه بدهیم ‌عده‌ای سودجو ‌از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، گفت: حادثه هواپیمای اوکراینی حادثه‌ای تلخ بود ولی هیچ‌گاه نباید در زمین دشمن بازی کنیم و خدمات ۴۰ ساله سپاه عزیز را نادیده بگیریم.

محمدعلی شجاعی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول چهل سال انقلاب اسلامی پرونده درخشانی را از خود برجای گذاشته است افزود: روز گذشته مسئولان این امر صادقانه اشتباه خود را پذیرفتند و عذرخواهی کردند اما نباید این اجازه را به عده‌ای سودجو بدهیم که از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هرچه نظام عزت و سربلندی دارد از نیروهای مسلح و سپاه است خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فاصله فرسنگی با آمریکا و ابرقدرت‌ها دارد. از ۲۲ بهمن سال گذشته تاکنون نظام فراز و نشیبهای زیادی را شاهد بوده به خصوص در ماه‌های اخیر که هرچه فشار و تحریم بیشتر شده کار مسئولان چندین برابر شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه مردم با قوت هر چه تمام‌تر در کنار نظام ایستاده‌اند افزود: اینکه مردم خود را همواره در کنار انقلاب و نظام می‌بینند وظیفه مسئولان را صد برابر می‌کند. مردم علی‌رغم تمام کمبودها و سختی‌ها در ۲۲ بهمن حضور پرشور خواهند داشت اما این مهم سبب می‌شود مسئولان و مدیران بدور از هرگونه تنش در کنار یکدیگر به طور شبانه روزی برای مردم کار کنند که خروجی آن برای مردم باشد.

رییس ستاد گرامیداشت ایام ا... دهه فجر خراسان شمالی در ابتدا ضمن تسلیت درگذشتگان حادثه کرمان و همچین هواپیمایی اوکراینی بیان داشت: دشمن هرلحظه در کمین است و نباید حتی لحظه ای غفلت کنیم.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری با بیان اینکه تنها راه نجات کشور مقاومت است گفت: امروز مشکل ما جنگ و صلح یا تندرو و کندرو نیست بلکه امروز مسئله آنچیزی بود که در تشییع سردار سلیمانی دیدیم و آن وحدت و همگرایی بین مسئولین، روحیه مقاومت، تمرکز به درون و اعتماد به ملت است.

وی افزود: انشاءالله به برکت خون های مطهر شهدای مقاومت بویژه سید الشهدای این عرصه، شاهد حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن خواهیم بود و این ملت در حضور پرشور خود در انتخابات اسفندماه مهر ابطال را بر هیمنه بدخواهان و دشمنان خواهند کوبید.

رئیس ستاد دهه فجر استان با گلایه از برخی از دستگاهها و انتقاد از عدم اجرای برخی مصوبات تصریح کرد: جلسات ما، برنامه دورهمی نیست که برخی مسئولان قول دهند و عمل نکنند؛ لذا همه حاضران باید خود را ملزم به اجرای مصوبات بدانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.