فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر سارق که اقدام به سرقت ۲ دستگاه کامیون و تعداد زیادی تجهیزات و قطعات خودروهای سنگین به ارزش ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان گرمه کرده بودند خبر داد.

سارقان کامیون به ۷ میلیارد ریال سرقت اعتراف کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری قطعات یدکی کامیون سرقتی در یک گاراژ در حاشیه شهر گرمه می کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بررسی بعمل آمده مشخص شد که تمام قطعاتی که در این گاراژ نگهداری می شود سرقتی هستند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه در همین رابطه کارآگاهان تحقیقات خود را برای دستگیری عامل اصلی سرقت این قطعات شروع کردند، تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، محل اختفای سارق اصلی مورد شناسایی قرار گرفت.

سردار مظاهری با بیان این که این فرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: در بررسی سوابق فرد مورد نظر مشخص شد که این متهم دارای چندین فقره سابقه سرقت کامیون در شهرستان مشهد است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای این متهم تعداد زیادی قطعات و تجهیزات کامیون و همچنین یک دستگاه کمپرس جدا شده کشف و ضبط شد، ادامه داد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به سرقت ۲ دستگاه کامیون نیز اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده ارزش این تعداد اموال سرقتی ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در همین رابطه یک دستگاه کامیون هوو فاقد پلاک نیز در محل اختفای این فرد کشف شده که تحقیقات برای شناسایی مالک آن با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: متهم برای تکمیل تحقیقات به صورت موقت در اختیار پلیس آگاهی شهرستان گرمه قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.