دانشگاه صنعتی شریف از لغو امتحانات ساعت ۱۳ تا ۱۶ امروز، دوشنبه ۲۳ دی ماه ۹۸ این دانشگاه خبر داد.

اقدام سوال برانگیز دانشگاه شریف در لغو امتحانات نوبت عصر امروز

قدس آنلاین: در روزهای گذشته عده‌ای از آشوبگران به بهانه سقوط هواپیمای اوکراینی مقابل درب اصلی دانشگاه صنعتی شریف دست به اعتراض و تجمع زدند و فراخوان‌های آن‌ها برای آشوبی دوباره همچنان درجریان است.

فراخوان جدید این آشوبگران برای تجمع و اعتراض امروز، دوشنبه ۲۳ دی ماه ۹۸ است که قصد همراه کردن تعداد زیادی از دانشجویان و مردم را با خود دارند، از طرفی تعدادی از این آشوبگران که از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف نیز هستند با فشار به دانشگاه سعی کردند امتحانات امروز خود را لغو کنند تا همراهی بیشتری را با آشوبگران داشته باشند.

پیگیری ها در خصوص این ماجرا نشان می‌دهد، ‌گویا اول انجمن اسلامی دانشگاه شریف مسئولیت این تجمع را برعهده گرفته بوده و اعلام کرده تجمع رو به روی دانشکده کامپیوتر برگزار خواهد شد، ‌ اما صبح امروز اعلام می‌کند هیچ تجمعی از سوی این انجمن برگزار نخواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که علی رغم این خبر احتمال برگزاری تجمع خود جوش، ‌ عصر امروز در این دانشگاه وجود دارد.

دانشگاه صنعتی شریف،

گفتنی‌است عده‌ای از عناصر آشوب‌طلب که در شب‌های گذشته جو عمومی دانشگاه را متشنج کرده بودند و خبر تجمع امروز  موجب شده تا مسئولین دانشگاه شریف به همین خاطر امتحانات امروز عصر را لغو کرده باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.