هواداران شهر خودرو که به شدت از دخالت وزیر ورزش و وزیر صنایع در ماجرای جدایی گل محمدی عصبانی بودند خواستار واکنش نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی شدند تا آن‌ها از اختیار قانونی خود استفاده کنند و مسعود سلطانی فر را بابت این دخالت‌ها وادار به پاسخگویی کنند.

از وزیر ورزش توضیح می‌خواهیم

قدس آنلاین: هواداران شهر خودرو که به شدت از دخالت وزیر ورزش و وزیر صنایع در ماجرای جدایی گل محمدی عصبانی بودند خواستار واکنش نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی شدند تا آن‌ها از اختیار قانونی خود استفاده کنند و مسعود سلطانی فر را بابت این دخالت‌ها وادار به پاسخگویی کنند.

نصرالله پژمانفر، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن انتقاد صریح از مسعود سلطانی فر در این ماجرا گفت: من متوجه نمی‌شوم چرا باید وزرای دولت سطح خود را تا این حد پایین بیاورند تا حساسیت مردم برانگیخته شود. بی‌گمان و حتماً من به زودی تذکر جدی خود را در صحن علنی مجلس مطرح خواهم کرد و این دو وزیر که برای خروج گل محمدی از تیم شهرخودرو به ماجرا ورود کردند باید پاسخگوی رفتار غیر منطقی خود باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه توضیحات خود گفت: من به مردم مشهد و هواداران شهر خودرو حق می‌دهم که از این اتفاق ناراضی باشند، بالاخره برای این تیم زحمات زیادی کشیده شده است از این رو نباید به هیچ وجهی چنین اتفاقی از سوی بالاترین مقام ورزشی کشور رخ دهد.

وی در ادامه افزود: این دخالت‌ها در حوزه ورزش به هیچ وجه به سود منافع ورزش ما نیست، این دخالت‌ها توازن در عرصه ورزش را به هم می‌زند، به همین دلیل این مسئله را پیگیری می‌کنم، اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال یحیی بودند باید از روش‌های قانونی مرسوم در ورزش دنیا استفاده کنند یا پاسخ مثبت بود یا منفی اما وقتی اعمال قدرت از سوی مقام بالادستی انجام می‌شود، طبیعتاً زمینه بی‌عدالتی و بی‌قانونی مهیا می‌شود.

پژمانفر در ادامه گفت: می‌دانم که شهرخودرو در برهه کنونی متضرر شده و دیگر راهی برای جبران آن نیست چون بی‌عدالتی بزرگی صورت گرفته اما امیدوارم که بتوانم از جایگاه نظارتی مجلس از وزرای دولت به ویژه شخص سلطانی فر توضیح بخواهیم که چرا و به چه دلیلی مرتکب این رفتار شده و با سرنوشت یکی از نمایندگان ایران در بازی‌های آسیا به این ترتیب بازی کرده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.