معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: امشب پس از نماز مغرب و عشاء مراسم شب هفتم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ، بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی و حادثه کرمان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مراسم شب هفتم سردار سلیمانی و بزرگداشت شهدای سانحه هوایی در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتینژاد اظهار کرد: حادثه‎ کرمان و سانحه هواپیمای اکراینی که منجر به جانباختن جمعی از هموطنانمان شد، قلب تمام ملت ایران را به درد آورد و حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) نیز در راستای بزرگداشت و یاد بود این عزیزان تاکنون برنامه‎های متعددی را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: امشب نیز در راستای بزرگداشت این عزیزان بعد از نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه‌ای با حضور عموم زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسین قرنی به ایراد سخنرانی و مهدی رسولی به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتینژاد خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم دعای توسل با نوای مهدی رسولی قرائت می‌شود و صوت و تصویر آن نیز به صورت زنده از طریق نمایشگرهای پهن‌پیکر در صحن‌ها و رواق‌ها پخش خواهد شد.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.