مدیر آموزش و پرورش کاشمر از تخریب دیوار مدرسه استثنایی امام علی(ع) این شهرستان توسط شهرداری خبرداد و گفت: در خصوص تخریب هیچ گونه هماهنگی و موافقتی انجام نشده است، اگر چه پیش از این شهرداری تقاضای عقب نشینی دیوار مدرسه را داشته است اما در این خصوص به نتیجه نرسیده‌ایم.

شهرداری کاشمر دیوار مدرسه را تخریب کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی طاهریان، از تخریب دیوار مدرسه استثنایی امام علی(ع) این شهرستان توسط شهرداری خبر داد و اظهار کرد: در خصوص تخریب هیچ گونه هماهنگی و موافقتی انجام نشده‌است، اگر چه پیش از این شهرداری تقاضای عقب نشینی دیوار مدرسه را داشته است اما در این خصوص به نتیجه نرسیده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با بیان اینکه انجام عملیات تخریب مستلزم رأی و مصوبه کمیسیون است، یادآور شد: با گذشت ۴۸ ساعت از تخریب انجام شده هنوز مصوبه و رأی کمیسیون به آموزش و پرورش ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه این اقدام غیرقانونی شهرداری کاشمر از طریق مراجع قضایی در دست پیگیری است، خاطر نشان کرد: دیوار مدرسه کاملا سالم بوده و امکان ریزش و تخریب ناگهانی آن وجود نداشته است.

طاهریان با تأکید بر اینکه سطح مدرسه از خیابان بیش از ۲ متر پایین‌تر است، ابراز کرد: با توجه به تخریب دیوار و احتمال بروز سقوط و حادثه ناگوار در این مکان، مراتب به دادگستری اعلام شده‌است و با توجه به اینکه شهرداری بدون هماهنگی اقدام به تخریب دیوار کرده‌است مسؤولیت خطرات ناشی از این اقدام متوجه شهرداری است و باید در این زمینه پاسخگو باشد.

گفتنی است؛ این مدرسه که در خیابان ۱۵ خرداد ۶ این شهر واقع شده‌است اخیرا در طرح نوسازی آموزش و پرورش در دست احداث است به طوری که از اول مهرماه سال آینده شاهد حضور مجدد دانش آموزان در ساختمان جدید خواهد بود.

گزارش فارس حاکی است شهرداری کاشمر در تیر سال ۹۶ نیز در اقدامی مشابه دیوار دبستان محمد مروج واقع در خیابان امام خمینی ۷ کاشمر را بدون اطلاع و صدور اخطاریه تخریب و باعث بروز خسارت به این مدرسه شده بود که پس از پیگیری‌های انجام شده و با مصوبه شورای اسلامی شهر کاشمر، شهرداری علاوه بر احداث دیوار مدرسه نسبت به احداث سرویس‌های بهداشتی مدرسه اقدام کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.