یزد - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز گفت مسابقه دل نوشته «من هم یک قاسم سلیمانی هستم» به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی و به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز برگزار می شود.

مهریزی‌ها دل‌نوشته‌های خود را به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه­های عمومی یزد، سعید قریشی با بیان این خبر اظهارداشت: ثبت احساسات و اندیشه‌های دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم دارالولایه مهریز در مورد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و الگوپذیری هرچه بیشتر آنان از این سردار بزرگ، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری، دل‌نوشته‌های خود را به صورت دستی و حداقل در ۱۰ سطر نوشته و با درج مشخصات شخصی به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز تحویل دهند.

قریشی از برگزاری اختتامیه و رونمایی از دل نوشته‌های برتر این مسابقه در چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در روز ۲۲ بهمن ماه که مصادف  با چهلمین روز شهادت این سردار سرافراز است، ۱۵ اثر برتر مسابقه لوح سپاس و جوایزی نفیس دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، این مسابقه با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز، هیئت روضه‌الشهدای مهریز و اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.