کرمان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به بیش از ۵۵۰۰ نفر گرفتار در سیل، برف و کولاک در استان توسط نیروهای امدادی این جمعیت خبر داد.

۵۵۰۰ نفر حادثه دیده در کرمان امداد رسانی شدند

به گزارش قدس آنلاین؛ رضا فلاح در جمع خبرنگاران درباره وضعیت امدادرسانی به افراد گرفتار در سیل، برف و کولاک در استان کرمان با بیان اینکه طی ۷۲ ساعت گذشته، ۲۸۰ نفر اسکان دادند گفت: در طی ۷۲ ساعت گذشته با توجه به بارندگی های شدید در استان و وقوع سیل، برف و کولاک نیروهای امدادی این جمعیت به بیش از ۵۵۰۰ نفر حادثه دیده امدادرسانی کردند.

وی با توجه به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان های منوجان، کهنوج، ساردوئیه، ارزوئیه، قلعه گنج، ریگان، فاریاب و رودبار جنوب اشاره کرد و گفت: ۴ هزار و ۸۷۷ نفرگرفتار در سیل توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان در ۵۱ روستا و مرکز شهر در مناطق مذکور امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع برف و کولاک در مناطق کوهستانی در شهرستان های کرمان، ساردوئیه، سیرجان، رابر و محور سیرچ - شهداد افزود: امدادگران این جمعیت نیز به بیش از ۶۲۵ نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند و ۱۰۰ خودرو گرفتار در جاده های برفی نیز رهاسازی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.