یاسوج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ایجاد ۵ سایت اسکان اضطراری در استان تاکید کرد.

سایت اسکان اضطراری در ۵ شهر بزرگ کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ عزیز فیلی در نشست کارگروه زلزله با اشاره به مصوبات گذشته در خصوص تعیین سامانه پهنه بندی خطرپذیری زلزله شهر یاسوج و تعیین حریم گسل های این شهر، افزود: راه و شهرسازی با همکاری دانشگاه یاسوج به عنوان مشاور عملیات مطالعات تکمیلی در این خصوص را انجام دهد.

وی اظهار کرد: در این نشست مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی با اعتبار یک میلیارد تومان نسبت به تهیه و نصب ۸ دستگاه شتاب نگار در نقاط مختلف شهر یاسوج اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مبلغ ۳ میلیارد ریال اعتبار جهت نصب دستگاه های لرزه نگار تامین اعتبار و به مدیریت بحران استانداری ابلاغ می شود.

فیلی تصریح کرد: مقرر شد اعتبار مورد نیاز در خصوص ایجاد سامانه زلزله شهر یاسوج باتوجه به مطالعات قبلی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تامین شود.

وی ادامه داد: به منظور پیش بینی مکان های اضطراری در زمان وقوع زلزله در شهرهای پرجمعیت استان از جمله یاسوج، دوگنبدان، دهدشت، سی سخت و باشت مقرر شد سایت های مناسب امکان سنجی و شناسایی شده و مطالعات لازم در این خصوص از سوی راه و شهرسازی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.