بندرعباس - فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش گفت: ۶۱ نفر گرفتار در سیلاب در شهرستان جاسک توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نجات یافتند.

نیروی دریایی جان ۶۱ نفر را در سیلاب جاسک نجات داد

 به گزارش قدس آنلاین؛ امیردریادار دوم کوروش محرابی  در تشریح فعالیت‌های امدادی این نیرو برای کمک به هموطنان گرفتار در سیلاب اظهار داشت: به دنبال جاری شدن سیلاب و اعلام نیاز فرمانداری جاسک برای امدادرسانی به مناطق سیل زده، نیروهای کمک‌رسانی با چندین دستگاه خودرو و وسایل امدادی عازم منطقه شدند و به ارزیابی شرایط و امدادرسانی پرداختند.

وی ادامه داد: در زمان کوتاهی از وقوع سیلاب خودروهای سنگین به روستاهای گرفتار اعزام شده و در ساعت‌های نخست ۲۵ نفر از اهالی روستاهای کروچ و حاجی آباد نجات داده شدند.

وی تصریح کرد: در پی بروز وضعیت بحرانی برای اهالی یک منطقه و محاصره شدن آنان در سیلاب، یک تیم یازده نفره با ۲ دستگاه خودرو تاکتیکی عازم منطقه شدند اما به علت آب گرفتگی شدید، امکان امدادرسانی نداشتند که به همین خاطر یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شد و ۶ نفر را نجات داد.

امیر دریادار دوم محرابی بیان داشت: همچنین با مراجعه معاون فرماندار جاسک، یک دستگاه بالگرد عازم مناطق سیل زده شد و توانست حدود ۳۰ نفر را در حاشیه رودخانه جگی نجات دهد.

وی اشاره کرد: بازدیدی از روستاهای سیل زده انجام و نیازهای ساکنان آنها برآورد شده و در پی آن روزانه ۲۰۰ بسته کالا شامل نان، روغن، رب، تن ماهی، آب معدنی و غیره برای مردم ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.