پدر "میلاد قاسمی" یکی از جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: راه خانواده‌های جانباختگان این سانحه هوایی از سوء‌ استفاده‌کنندگان جداست و اجازه سوء‌ استفاده به دشمن را در این ماجرا نمی‌دهیم.

 اجازه سوء‌ استفاده به دشمن نمی‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قاسمی با بیان اینکه برخی در پی بهره‌برداری سیاسی از این سانحه هستند افزود: ما را با دشمن و منافقان کاری نیست و اجازه سوء استفاده به کسی نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: خانواده جانباختگان و مردم ایران اجازه نخواهند داد از این سانحه علیه کشور، انقلاب، سپاه پاسداران و مسوولان استفاده شود.

قاسمی گفت: در این حادثه جوانان و مردم ایران بیشتر از خانواده‌های جانباختگان متاثر شدند که با این همدردی ما را خشنود و راضی کرده‌اند.

وی افزود: فرزندم چند بار برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های آمریکا پذیرفته شد اما از تحصیل در آن کشور چشم پوشی کرد و سرانجام در دانشگاه گوئلف کشور کانادا به ادامه تحصیل پرداخت.

میلاد قاسمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شریف و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه گوئلف کشور کانادا بود. کسب مدال طلای المپیاد ریاضی و کسب مقام سوم مسابقات قرآنی خراسان رضوی بخشی از افتخارات وی است.  

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.