زنجان- مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت:شرکت گاز به ۳۴۰ هزار و ۳۷۰ مشترکت خدمات ارائه می کند.

 مشترکین گاز زنجانی از مرز ۳۴۰ هزار مصرف کننده گذشت

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، موسی احمدلو مدیر عامل شرکت گاز از اضافه شدن ۵ هزار و ۳۹۶ مشترک جدید؛ به جمع مشترکین گاز طبیعی در سال جاری خبر داد و گفت: با این تعداد پذیرش اشتراک؛ شمار مشترکین گاز طبیعی در استان زنجان؛ به ۳۴۰ هزار و ۳۷۰ مشترک رسیده است. احمدلو  افزود: از این میزان ۳۱۵ هزار و۷۰۰ اشتراک در بخش خانگی، ۲۳ هزار و ۴۴۶ اشتراک در بخش عمومی و یک هزار و ۲۲۴ اشتراک سهم بخش صنعتی بوده است.

وی  از بهره مندی ۲۱ شهر و ۵۶۹ روستای استان از گاز طبیعی خبر داد و اظهار داشت: در تامین گاز شهروندان  زنجانی؛ تا کنون موفق به اجرای ۵۹۱ کیلومتر خط انتقال، اجرای ۶ هزار و ۳۴۷ کیلومتر عملیات تزریق گاز و نصب بیش از ۱۸۵ هزار ۲۰۶ مورد انشعاب؛ در استان شده ایم.

وی با اعلام اینکه تاکنون۶ هزار و ۷۰۳ کیلومتر شبکه گذاری شهری و روستایی انجام گرفته است افزود: از این میزان ۲ هزار و ۳۳۴ کیلومتر در بخش شهری و ۴ هزار و ۳۶۹ کیلومتر در بخش روستایی به اجرا درآمده است.

 احمدلو همچنین از نصب ۱۸۵ هزار و ۲۰۶ انشعاب در سطح استان خبر داد و گفت: از این میزان تعداد ۱۸۴هزار و ۷۵ انشعاب شهری و یک هزار ۱۳۱ انشعاب روستایی است. مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۳۱ روستای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و عملیات گازرسانی به ۴۸ روستا در دست اجراست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.