محفل شعر «خادم شهید» به مناسبت گرامی‌داشت مقام والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

محفل شعر «خادم شهید» در حرم مطهر رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین،  برپایی این نشست ادبی با حضور سرهنگ پاسدار سید جواد کمالی مسئول بسیج کارکنان ادارات استان خراسان رضوی، قاسم شاهد رئیس اداره برنامه‌های هنری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و جمعی از شاعران پیشکسوت و جوان آیینی، در اتاق ۱۵۴ صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر امام رضا(ع) صورت گرفت.
استادان شعر آیینی مانند محمد جواد غفورزاده«شفق»، محمد علی سالاری ثانی و محمد نیک در این مراسم که به همت انجمن ادبی رضوی مشهد وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار شد، حضور به هم رساندند.
مسئول بسیج کارکنان ادارات استان خراسان رضوی در محفل شعر خادم شهید ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا ابراز کرد: بزرگی سردار شهید قاسم سلیمانی و همدلی و همبستگی که ایشان ایجاد کردند، بر کسی پوشیده نیست. ما سربازانی در این کشور داریم که فداییان ولایت هستند و آخرین عشق آنان شهادت است.
کمالی با بیان اینکه شهدا زنده و ناظر هستند، ادامه داد: خوش به سعادت این سردار شهید که پیکرش در شهرهای کاظمین، کربلای معلی، نجف اشرف، مشهد مقدس، قم و... با حضور بی‌سابقه مردمی با رویکردهای متفاوت سیاسی بدرقه شد.
همچنین در این برنامه شاعران مدعو اشعار خود را در مدح سردار پر افتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت کردند. در پایان مراسم نیز از محسن ظهوریان و سید مسلم موسوی از اعضای انجمن ادبی رضوی به عنوان شاعران دو اثر برتر با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر شد.
یادآور می‌شود، محفل شعر خادم شهید به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره و مقام والای خادم مجاهد سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای هم‌رزمش به همت انجمن ادبی رضوی و مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با حضور شاعران آیینی و دفاع مقدس شب گذشته در برخی از شهرهای کشور برگزار شد.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.