همدان- قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۰۲ خانوار روستایی تحت حمایت این نهاد در ۹ ماهه سال ۹۸ صاحب سرپناه مناسب شده‌اند.

احداث مسکن ۱۰۲ خانوار روستایی به اتمام رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قاسم یارمحمدی، قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه ساخت مسکن ۱۰۲ خانوار روستایی تحت حمایت این نهاد در ۹ ماهه سال ۹۸ به پایان رسیده است و صاحب مسکن مناسب شده‌اند، گفت: ۳۴ واحد در مناطق محروم و ۶۸ واحد در منطقه غیر محروم احداث‌شده است.

یارمحمدی با اشاره به این مطلب که احداث ۱۰۲ واحد مسکونی پنج میلیارد و ۸۶۲ میلیون تومان هزینه دربر داشته است، ادامه داد: این مبالغ از طریق اعتبارات دولتی، زکات، کمک‌های مبتنی بر نیاز، تسهیلات صندوق امداد ولایت، صدقات، تسهیلات سایر بانک‌ها و آورده مددجویان پرداخت‌شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان همچنین از احداث و ساخت دو واحد مسکونی دیگر برای مددجویان شهری با کمک بلاعوض خبر داد که با پرداخت ۴۰ میلیون تومان به اتمام رسیده و کلید آن نیز تحویل مددجویان شده است.

وی در ادامه بابیان اینکه ۱۴ منزل مسکونی با پرداخت یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد برای مددجویان خریداری‌شده است، گفت: ۱۹ خانه نیز با کمک های  بلاعوض در شهرهای استان خریداری‌شده و تحویل مددجویان شده است که در این زمینه نیز دو میلیارد و ۵۴ میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.