همدان- فرماندار شهرستان همدان با تاکید به اینکه باید گرایش به مواد مخدر را کنترل کرد عنوان کرد: به منظور کاهش تقاضا و پیشگیری باید بدنبال کاهش گرایش به مواد مخدر باشیم.

باید بدنبال کاهش گرایش به مواد مخدر باشیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان حسین افشاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش و ابراز نارحتی از سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: برخی بعد از حادثه‌ سقوط هواپیما به دنبال تضعیف نیروهای مسلح به عنوان یکی از نهادهای اصلی، حساس و تاثیرگذار کشور هستند.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال عقده‌گشایی هستند گفت: ضمن توجه به خطای فردی رخ داده در این سانحه، نباید از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این 40سال اخیر غافل شد.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه امام (ره) فرموده‌اند «اگر سپاه نبود کشور نبود» و این موضوع اهمیت مسئله را نشان می‌دهد افزود: هر کسی آگاهانه و غیرآگاهانه در این وادی قدم بگذارد دشمن را به هدف نزدیک می‌کند، باید بدانیم که دشمن اصلی و مقصر تمام حوادث جهان اسلام، جبهه مقاومت و ایران، آمریکاست.

وی از اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار به موقع توسط رسانه‌های استان طی روزهای گذشته در ترسیم حماسه بی‌نظیر همدان قدردانی کرد و در ادامه با اشاره به عملیاتی شمردن میدان مبارزه با مواد مخدر و لزوم همکاری اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: هر کدام از دستگاههای عضو این شورا یک نقش مشخص دارند که عناصر کلیدی این صحنه محسوب می شوند.

افشاری با بیان اینکه دستور کار شورا را بجای ارایه گزارش به ارایه راهکارها تغییر دادیم افزود : طبق اسناد بالادستی و بررسی وضعیت شهرستان چهار اولویت در حوزه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیش رو داریم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اضافه کرد : نخستین اولویت کار مردمی است که به منظور کاهش تقاضا و پیشگیری باید بدنبال کاهش گرایش به مواد مخدر باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.