رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: انجام مراسم‌ رسمی برای جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی، توسط سازمان‌ها و سمن‌ها، موجب تسلی خاطر مردم می‌شود.

مراسم رسمی برای جان‌باختگان سقوط هواپیما موجب تسلی خاطر مردم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی بیرجندی نژاد، در حاشیه مراسم یادبود فرهیختگان جامعه پزشکی در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی بیان کرد: در حادثه ناگواری جمعی از هم‌میهنانمان که تعدادی از آن‌ها از اعضای جامعه پزشکی بودند، دچار آسیب شدند و منجر به ضایعه عظیم فوت این هم‌وطنان در این حادثه غم‌بار شد.

وی افزود: خواسته جامعه پزشکی ما این بود تا فرصتی فراهم شود تا همکاران بیایند و در اینجا عرض‌ تسلیتی باشد و جامعه پزشکی هم حضور پیدا کنند. جمع کثیری از همکاران، هم در دانشگاه علوم پزشکی و هم در مراکز و بیمارستان‌های مختلف و رشته‌های مختلف پیراپزشکی حضور پیدا کردند تا عرض تسلیتی به خانواده‌ داغدار این عزیزان باشد و یادشان را گرامی بداریم و اندکی بتوانیم این غبار غم را با اشک‌هایمان بشوییم.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اینکه «حادثه سخت و سنگینی بود که اتفاق افتاد»، اظهار کرد: به طبع انتظار می‌رود تا افرادی که مرتبط با آن حادثه بودند نیز در چنین مراسماتی حضور پیدا کنند.

بیرجندی‌نژاد خاطرنشان کرد: به نظر بنده، انجام مراسم‌های رسمی توسط سازمان‌ها و سمن‌ها، به دلیل اینکه، جامعه از این موضوع غم زده شده‌ است برای آرامش خاطر مردم موثر باشد و توصیه می‌کنم اگر مراسم‌های مشابهی برگزار شود، می‌تواند در این زمنیه کمک‌کننده باشد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.