خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هزار و ۵۰۰ نفر کودکان تحت حمایت این نهاد در شرایط بحرانی قرار دارند که به‌شدت نیازمند کمک‌های حامیان هستند.

۱۵۰۰ کودک در خراسان شمالی نیازمند حامی هستند

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از شش هزار یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند، ادامه داد: بیش از سه هزار نفر از این کودکان یتیم و حدود سه هزار نفر نیز کودکان نیازمند با سرپرست بیمار، زندانی و سالمند هستند.

وی از کمک ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی حامیان به ایتام تحت حمایت این نهاد طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: امیدواریم با مشارکت مردم نیکوکار، تمام ایتام تحت پوشش امداد از حامی مالی و معنوی برخوردار شوند.

وی افزود: طی یک ماه اخیر با اجرای پویش جذب حامی، بیش از پنج هزار و۳۰۰ حامی جدید به جمع نیکوکاران این نهاد پیوستند.

الهی راد، با اشاره به اینکه هم‌اکنون اجرای طرح پویش جذب حامی به‌صورت یک طرح کشوری در حال اجرا است، افزود: هدف گزاری خراسان شمالی در این پویش، جذب ۱۵ هزار حامی بود که در یک ماه اخیر به همت امدادگران، پنج هزارنفرآنها جذب شدند.

وی افزود: با احتساب حامیان جدید هم‌اکنون بیش از ۲۹ هزار نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان خراسان شمالی با این نهاد همکاری دارند.

الهی راد به نحوه ارائه کمک‌ها به فرزندان ایتام و محسنین اشاره و تأکید کرد: کمک‌های مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین به‌صورت مستقیم از سوی حامیان به شماره کارتی که برای فرزندان مشمول در نظر گرفته‌شده واریز می‌شود و خیران می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند این استان برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.