همدان- معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندارگفت: در ایام دهه فجر زمینه مشارکت مردم در برنامه‌ها فراهم شود.

زمینه مشارکت مردم در برنامه‌های دهه فجر فراهم شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان مصطفی آزادبخت در ستاد بزرگداشت ایام‌ا... دهه فجر استان همدان افزود: امسال در آستانه فرا رسیدن دهه فجر تحولات بسیار جدی رخ داد که مسئولان باید زمینه مشارکت بیشتر مردم را در برنامه‌های دهه فجر فراهم کنند.

آزاد بخت با اشاره به این نکته که دشمن از مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی ترسیده بود تاکید کرد: شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی باعث می‌شود که امسال آیین متفاوتی در ایام الله دهه فجر داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امسال در دهه فجر برنامه‌هایی در نظر گرفته شود که برای مشارکت مردم جاذبه داشته باشند.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد خاطر نشان کرد: مجریان برنامه های دهه فجر مسئولان هستند، مردم به خوبی نشان داده‌اند که اگر مسئولان بسترهای مناسب را فراهم کنند، آنها خود حماسه حضور خواهند آفرید.

آزاد بخت تاکید کرد: برنامه‌های نو، بدیع و متنوعی در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار گفت: شرایط کنونی شرایط حساس است، با سیلی مختصری که به آمریکا زده شد،این اقدام همیشه در حافظه تاریخ خواهد ماند، با این حال باید مراسمی برگزار شود تا جهانیان بدانند که انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، پایگاه مردمی دارد و به همه آحاد ملت ایران تعلق داردافزود:  توجه به این نکته ضروری است که باید هوشیار و آگاه بود، تا فرصت‌طلبان از حماسه حضور مردم در روز ۲۲ بهمن سو استفاده نکنند.

آزاد بخت در پایان گفت: حادثه‌ تاسف‌بار و ناراحت کننده سقوط هواپیمای اکراین دستاویزی برای فرصت‌طلبان و خودباختگان نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.