رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام سبزوار گفت: خیران این شهرستان ۲ میلیارد ریال برای احداث نخستین سالن تخصصی این رشته در این شهرستان کمک کردند.

کمک ۲ میلیارد ریالی خیران به ساخت سالن بدنسازی در سبزوار

به گزارش قدس آنلاین، محمد کلاته در نشست با مربیان باشگاه‌های پرورش اندام سبزوار افزود: این سالن در مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع ساخته می‌شود که تاکنون فونداسیون آن با کمک ۲ میلیارد ریالی خیران پایه‌ریزی شده و در مرحله نصب سوله قرار دارد.

وی ادامه داد: ۴۰ باشگاه مجاز بدنسازی و پرورش اندام در شهر سبزوار فعال است که از این تعداد ۹ باشگاه ویژه بانوان است و روزانه افزون بر ۲۰۰ نفر در این باشگاه‌ها تمرین می‌کنند و در مجموع ۹ هزار ورزشکار در این رشته ورزشی بطور منظم فعالیت دارند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام سبزوار گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های رشته بدنسازی و پرورش‌ اندام در خراسان رضوی است که علاوه بر کسب مقام‌های استانی و کشوری، یکی از ورزشکاران آن به نام علی خسروی پویا طی سال‌های اخیر قهرمان تک حرکت پرس سینه جهان شده است.

وی با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش نقش مهمی در گرایش جوانان به این حوزه و افزایش نشاط، سلامت روانی، جسمی و کاهش آسیب‌ها دارد.

وی ادامه داد: باشگاه‌های بدنسازی حق توزیع داروهای نیروزا  ندارند و ورزشکاران باید مکمل‌های غذایی را از داروخانه‌ها تهیه کنند.

کلاته گفت: بازرسان مرکز بهداشت و درمان با همکاری اداره ورزش و جوانان برای جلوگیری از توزیع داروهای نیروزا  وضعیت باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام را رصد می‌کنند که در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.