فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۴۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه که به‌صورت کاملا ماهرانه جاساز شده بود، خبر داد.

کشف بیش از ۴۳ کیلوگرم مواد مخدرتوسط مرزبانان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاالله جان‌نثار اظهار کرد: در راستای برخورد با ورود مواد مخدر به کشور، مرزبانان این استان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند طی دو عملیات مواد افیونی را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: هوشیاری مرزبانان خراسان رضوی در جهت جلوگیری از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور با ایجاد پست و کنترل مرزی سبب شد طی عملیاتی ۴۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه که به‌صورت کاملا ماهرانه جاساز شده بود، کشف شد.

وی ادامه داد: در همین راستا دو دستگاه خودرو تریلی توقیف و دو نفر قاچاقچی دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند.

سردار جان‌نثار خاطرنشان کرد: مرزبانان خراسان رضوی در سنگرهای حفاظت از حریم مرزی شبانه‌روز در حال دفاع از سر حدات ایران اسلامی می‌باشند و ما امیدواریم با ایجاد امنیتی پایدار و جلوگیری از قاچاق موادمخدر، جوانان کشور عزیزمان را از گرایش به این بلای خانمان‌سوز مصون داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.