مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه باید مرز بین مردم و اغتشاشگر را تعریف کنیم گفت: برخی در اعتراض‌های خیابانی شیشه می‌شکنند که اینها اغتشاشگر هستند اما مردم حق مطالبه دارند و ۹۷ درصد مردم نمی‌خواهند آسیبی به کشور برسد.

مردم‌ حق مطالبه دارند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل اطلاعات استان خراسان رضوی  در نشست هم اندیشی با تعدادی از فعالان فضای مجازی در مشهد با تاکید بر اینکه فضای مجازی در اصل فضای حقیقی است نه مجازی افزود: کسانی که در این فضا کار می‌کنند، باید بدانند که این فضا می‌تواند در سبک زندگی و وضعیت زندگی مردم تغییر ایجاد ‌کند و از این جهت کار فعالان این عرصه شبیه کار انبیاست.

وی از فعالان فضای مجازی خواست در این فضا فرهنگ‌سازی کنند و تا می‌توانند جلو انحرافات بایستند.

وی ادامه داد: مبارزه با انحرافات فکری و ارتقای آموزش جامعه، ترویج معنویت، تقویت روحیه ملی گرایی، استقلال طلبی، ترویج نوع دوستی و کمک به دیگران، بصیرت افزایی و کمک به برطرف کردن فضای غبارآلود از جمله کارهای مهمی است که فعالان مجازی می‌توانند در این بستر نو و موثر دنبال کنند.
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به ضرورت برخورداری از روحیه انقلابی گفت: انقلابی‌گری را در چارچوب یک حزب نمی‌دانیم، ما در جنگ نباید به یک حرف احتمالاً درست دشمن استناد کنیم و در برابر دروغ های متعدد آن بی تفاوت باشیم، البته درک این موضوع، بصیرت و دشمن شناسی می‌خواهد.
وی با بیان اینکه در میدان عمل ممکن است یک عنصر یا مسوول در حکومت بد عمل کند افزود: این خطا اگر اتفاق افتاده است نباید به سایر موارد تسری داده شود، آمریکایی‌ها خطی را که با ترور شهید قاسم سلیمانی نتوانستند به نتیجه برسانند، اکنون تلاش می‌کنند با خطای یک عنصر در حاکمیت، دنبال کنند.
وی با تاکید براینکه وضعیت کنونی ما وضعیت جنگی است ادامه داد: فعالان فضای مجازی افسران جنگ نرم هستند و باید نشان دهند که اراده کشور آن است که در برابر طراحی دشمن استوار بود و تسلیم نشد.  
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: چون اراده ما بر پیروزی است باید مقاوم باشیم. هرچند کمبود داریم، اما نباید کم بیاوریم، چالش داریم اما بحران نداریم، تنوع فکری داریم اما آسیب نداریم.
وی با اشاره دشمنی ادامه دار آمریکا با ایران ‌افزود: وزیر دفاع آمریکا می‌گوید تلاش می‌کنیم ایران را به یک کشور عادی تبدیل کنیم که فاقد اراده، ابزار بازدارنده و فاقد عمق مردمی باشد. وی ادامه داد: هدف آنها این است که این سه مورد را هدف قرار دهند تا با مذاکره، قدرت هسته‌ای، توان موشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران را بگیرند، در مقابل اراده ما این است که آمریکا را از منطقه بیرون کنیم.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: راهبرد اختلاف افکنی، تضعیف و سیاه نمایی علیه شخصیت‌های نظامی و ارکان حکومتی در دستور کار دشمن است.
در ابتدای این‌نشست تعدادی از فعالان‌ فضای مجازی نقطه نظرات و سوالات خود را مطرح کرده و بر نکاتی از قبیل لزوم باز شدن میدان برای نقد بیشتر مسوولان، ضرورت برخورد با جریان وحدت شکن در فضای مجازی و اهمیت ارتباط منسجم مسوولان با رسانه به عنوان پل ارتباطی با مردم تأکید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.