یزد - قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت درامور بازرگانی گفت : دولت برای تولید چادر مشکی در کشور به ویژه استان یزد آماده ارائه تسهیلات است .

دولت برای تولید چادر مشکی درکشور آماده ارائه تسهیلات است

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین در یزد ، حسین مدرس خیابانی پیش از ظهر پنج شنبه در سفر به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: دشمن در برنامه ها ی نوشته شده برای تحریم ها ی ظالمانه علیه ملت ایران دونکته را مورد هدف قرار گرفته  اولی بخش صنعت و تولید و دیگری بخش معیشت مردم است و بروی این دو جبهه مانور می دهد  .

وی افزود : دربخش تولید وصنعت بیکاری جوانان و در نهایت معترض شدن آنها توسط  دشمنان  دنبال می شود  ودر بخش معیشت مردم، فقر خانواده ها  ودر نهایت اعتراضات خیابانی  دنبال می شود که خوشبختانه در هر دو مورد  نقشه استکبار و دشمنان  کشور نقش بر آب شده است .

مدرس خیابانی تصریح کرد: با توجه به شرایط تحریم ایران در سطح تولید، میانگین افزایش  تولید کالادر کشور ما بین ۷ الی ۱۳درصد است و به رغم تهدیدها و تحریم ها ی مختلف دشمن حجم صادرات درسال جاری به ۳۲میلیارد دلار رسیده است. 

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت درامور بازرگانی گفت: در بخش معیشت مردم نیز با وجود تحریم های ظالمانه ما در تامین کالا های اساسی مشکل نداریم ودو برابرنیازکشور  کالاهای اساسی ذخیره شده است.

وی خاطر نشان ساخت: کشورما هم اکنون در گیر جنگ اقتصادی است اما هیچ نقطه ای از کشور  شباهتی به  کشوری که در حال جنگ  اقتصادی است ندارد .

این مسئول ادامه داد : هم اکنون واردات یک هزارو ۶۰۰کالابه کشور ممنوع شده که یکی از آنها پوشاک است  و ما مشوق  سرمایه گذاری در این بخش بخصوص توسط بخش خصوصی هستیم .

وی در خصوص  وضعیت تولید چادرمشکی نیز گفت : میزان مصرف این کالا درکشور ۸۰ میلیون متر مربع است ودرحال حاضر ۱۰میلیون متر مربع چادر مشکی درکشور تولید  می شود که ما این آمادگی را داریم  برای  سرمایه گذاران این بخش  تسهیلات ویژه ای اختصاص دهیم  .

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت درامور بازرگانی افزود : ما حاضریم برای سرمایه گذاری در این بخش در استان هم تسهیلات ویژه از جمله وام تبصره ۱۸را پرداخت کنیم و تسهیلات دیگری ازجمله معافیت های مالیاتی ،نیز از دیگرمشوق های دولت دراین

بخش است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.