نمایشگاه سالانه الکترونیک Consumer (CES) ۲۰۲۰ در لاس وگاس به پایان رسید و محصولات جالبی در این نمایشگاه معرفی شد.

بهترین لپ تاپ‌های معرفی شده در CES ۲۰۲۰ +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، نمایشگاه سالانه الکترونیک Consumer (CES) ۲۰۲۰ در لاس وگاس به پایان رسید، طی یک هفته گذشته ، این نمایشگاه شاهد اعلامیه های جالبی همچون Humanoid Chatbots سامسونگ ، تلویزیون های ۸K ، روبات‌های هوشمند و موارد دیگر بسیاری در دنیای تکنولوژی بود، جدای از آن ، ما شاهد حضور برند های برجسته در زمینه تلویزیون های هوشمند پرچم دار ، لپ تاپ ها ، دوربین و موارد دیگر در این رویداد بودیم.

با این حال ، راه اندازی لپ تاپ ها بر این رویداد بسیار قالب بود ، چه در زمینه پیشنهادهای تجاری و چه در زمینه سایر کاربری‌ها اعم از لپ تاپ‌های خانگی، مخصوص بازی و اداری، در اینجا مجموعه‌ای از بهترین لپ تاپ‌های معرفی شده در این رویداد جمع آورده شده است.

Samsung Galaxy Chromebook

با یکی از غول های فناوری شروع می کنیم، وقتی نام Chromebook را می‌شنوید ، یک لپ تاپ پلاستیکی با یک برگه مشخصات مناسب به ذهن می‌آید. با این حال سامسونگ با راه اندازی Galaxy Chromebook این بازی را تغییر داده است. Galaxy Chromebook یک لپ تاپ برتر ۲ در ۱ با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی ۴K AMOLED است!، شما همچنین یک پردازنده ۱۰ نسل Intel Core i۵ و رم ۱۶ گیگابایتی دریافت می‌کنید. سامسونگ اعلام کرده است که این لپ تاپ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و با قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

HP Elite Dragonfly G۲

HP در سپتامبر سال ۲۰۱۹ نسخه قابل تبدیل Elite Dragonfly را به بازار عرضه کرد در CES ۲۰۲۰ ، این برند نسخه به روز شده را با قابلیت های ۵G اضافه شده و یک ردیاب داخلی به بازار عرضه کرد. نکته قابل توجه این است که Elite Dragonfly G۲ اولین لپ تاپی است که از فناوری Tile برای ردیابی یکپارچه و ردیابی دستگاه بهره می برد، این لپ تاپ از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی FHD ، نسل ۱۰ پردازنده Intel Core i۷ ، ۱۶ گیگابایت رم و حافظه ۲ ترابایتی بهره می‌برد. HP هنوز قیمت و در دسترس بودن این لپ تاپ را اعلام نکرده است.

Lenovo ThinkPad X۱ Fold

Lenovo با راه اندازی نسخه بعدی ThinkPad X۱ Fold ، نمایشگاه CES ۲۰۲۰ را تحت تاثیر قرار داد، این لپ تاپ یک صفحه نمایش POLED تاشو ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن صفحه نمایش ۲،۰۴۸ x ۱،۵۳۶ پیکسل را ارائه می‌دهد، لپ تاپ از یک لولا مکانیکی برای فعال کردن فرم تاشو استفاده می کند، از این لپ تاپ می توان برای یادداشت برداری یا طراحی اسکچ با استفاده از قلم فعال در حالت عمودی استفاده کرد و برای تماشای فیلم کاملاً مناسب بوده و با تغییر حالت‌های مختلف می‌توانید در هر حالت از نگاه کردن به صفحه نمایش لذت ببرید. این لپ تاپ ویندوز ۱۰ پرو را بوت می‌کند و از پردازنده‌های Intel Core بهره می برد.

Lenovo ThinkBook Plus

Lenovo ThinkBook Plus نمونه دیگری از تفکرات جدید این برند است، ThinkBook Plus نوعی از لپ تاپ است که می‌تواند برای خواندن کتاب‌ها و فایل‌های PDF بسیار مناسب باشد، دلیل این امر این است که لپ تاپ ۱۳ اینچی دارای صفحه نمایش غول پیکر جوهر الکترونیکی ۱۰.۸ اینچی است که هنگام روشن بودن صفحه اصلی ویژگی IPS ۱۰۸۰p خاموش می‌شود. مشخصات دیگر این لپ تاپ شامل پردازنده‌های نسل دهم Intel Core i۷ ULV است که با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ GBof PCIe SSD ذخیره می‌شوند، فروش این لپ تاپ در ماه مارس و با قیمت ۸۵۰۰۰ روپیه آغاز می‌شود.

Acer Concept D۷ EZEL

Acer Concept D۷ EZEL  احتمالا آخرین ورود به سری ConceptD است، این  محصول جدید یک لپ تاپ قابل تبدیل است که می تواند در چندین مدل از جمله تبلت ، لپ تاپ و موارد دیگر کاربری داشته باشد، برای استفاده بیشتر برای سازندگان ، این برند همچنین یک قلم دیجیتالی Wacom EMR را با صفحه نمایش لمسی ۱۵.۶ اینچی ۴K IPS سازگار دارد. در هسته اصلی این لپ تاپ ، پردازنده های سری ۱۰ هسته ای Intel Core H ، گرافیک Nvidia RTX ۲۰۷۰ یا ۲۰۸۰ ، حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه DDR و حداکثر ۲TB NVMe PCIe SSD  ارائه می‌شود که بسیار خوب است، قیمت این لپ تاپ حدود ۲۶۹۹ دلار خواهد بود.

Dell Concept Duet

Concept Duet اولین محصول شرکت دل در بخش لپ تاپ های تاشو است، این لپ تاپ مانند هر دستگاه دیگری است که صفحه کلید، کاملاً جایگزین صفحه نمایش دیگری شده است. این نوت بوک با دو نمایشگر ۱۳.۴ اینچی FHD ارائه شده است. Concept Duet مانند مایکروسافت سرفیس نئو ، یک دستگاه مفهومی است و به همین دلیل اطلاعات زیادی در مورد مشخصات آن ارائه نشده است.

Intel Horseshoe Bend

درست مانند Lenovo ThinkPad X۱ Fold ، اینتل همچنین یک لپ تاپ تاشو به نام Horseshoe Bend را به نمایش گذاشت. Horseshoe Bend بزرگترین لپ تاپ تاشو با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی است، این لپ تاپ از جدیدترین پردازنده Tiger Lake Intel ۱۰nm اینتل بهره می برد و ویندوز ۱۰ را اجرا می کند، تا هم اکنون سایر مشخصات این لپ تاپ از آنجایی که این دستگاه مفهومی است شناخته نشده است و اینتل هیچ اطلاعاتی راجع به قیمت گذاری و در دسترس بودن آنها را فاش نکرده است.

ASUS ROG Zephyrus G۱۴

ASUS ROG Zephyrus G۱۴ جدیدترین لپ تاپ مخصوص بازی از این برند است که دارای صفحه نمایش کاملاً منحصر به فرد ‘AniMe’ ماتریس است که می تواند برای نمایش آرم های مختلف ، GIF و سایر اطلاعات سفارشی شود. این لپ تاپ با یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX ۲۰۶۰ ، ۳۲ گیگابایت رم DDR۴ و یک حافظه داخلی ۱TB PCIe ۴.۰ NVMe SSD همراه خواهد بود، ایسوس همچنین انواع مختلفی از صفحه نمایش را با گزینه‌ای برای انتخاب از پنل ۱۰۸۰ پیکسلی ۱۲۰ هرتز برای بازی یا پنل ۱۴۴۰p ۶۰Hz برای کابری های دیگر ارائه می‌دهد، به لطف آداپتور ۱۸۰W یا شارژر USB Type-C ۶۵W ، شارژ این دستگاه بسیار سریع است.

Lenovo Ducati ۵

لنوو Ducati ۵ را با همکاری موتور ساز ایتالیایی Ducati معرفی کرد، این لپ تاپ به گونه‌ای طراحی شده است که عملکردی فوق العاده سریع را با قیمتی قابل توجه و اقتصادی ارائه دهد، این لپ تاپ ۱۴ اینچی با عناصر طراحی که از دوچرخه های دوکاتی قرض گرفته شده است مانند نوار قرمز براق و دریچه‌های هوای لانه زنبوری ساخته شده است، از ویژگی‌های آن می توان به ویندوز ۱۰ ، ۸ گیگابایت رم DDR۴ ، ذخیره سازی ۱ ترابایت SSD و موارد دیگر اشاره کرد، این لپ تاپ با قیمت ۸۹۹ یورو عرضه می‌شود.

اینها جالب ترین لپ تاپ هایی بودند که در CES ۲۰۲۰ رونمایی شدند، کدامیک از این دستگاه ها توجه شما را به خود جلب کرده است؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.