براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از بعدازظهر فردا با نفوذ سامانه بارشی بر روی استان به‌تدریج بارش‌ها از نواحی جنوبی آغاز و با گسترش سامانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه در اکثر نقاط استان شاهد بارش به‌صورت برف و باران همراه با افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود.

ورود سامانه بارشی از بعدازظهر فردا به خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز تا بعدازظهر فردا جوی نسبتاً پایدار برای غالب نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اما از بعدازظهر فردا با نفوذ سامانه بارشی بر روی استان به‌تدریج بارش‌ها از نواحی جنوبی آغاز و با گسترش سامانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه در اکثر نقاط استان شاهد بارش به‌صورت برف و باران همراه با افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود.

سامانه بارشی بعدازظهر سه‌شنبه از مرزهای شرقی استان خارج خواهد شد؛ طی این مدت تشکیل مه، کاهش دید، یخبندان و لغزندگی سطح جاده‌ها دور از انتظار نیست.

طی ۲۴ ساعت گذشته باخرز و ریوش با کمینه دمای ۱۵- درجه سانتی‌گراد سردترین و سبزوار با بیشینه دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بودند.

طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد مقدس به ترتیب ۲- و ۶+ درجه سانتی‌گراد بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی سبزوار با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت و از ایستگاه هواشناسی کلات نادر کمتر از ۰.۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.