بارش برف و باران از عصر امروز از نیمه جنوبی خراسان رضوی آغاز می‌شود و هفته پربارشی برای این استان پیش‌بینی شده است.

خراسان رضوی هفته پُر بارشی را پیش رو دارد

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بارشهای پیش‌بینی شده از عصر امروز تا صبح روز سه‌شنبه بیشتر مناطق استان خراسان رضوی را فرا می‌گیرد و این بارشها دوباره از عصر چهارشنبه هفته جاری آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

غلامرضا ضیاء شهابی ادامه داد: امروز میانگین دما در مناطق مختلف خراسان رضوی چند درجه افزایش می‌یابد اما از فردا روند کاهشی دما در استان آغاز می‌شود و هوای سرد در طول هفته جاری در خراسان رضوی حاکم است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد  هفت درجه سلسیوس است  که نسبت به روز گذشته پنج درجه افزایش دارد اما بیشینه دمای هوا در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری  به ترتیب سه و یک درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

ضیاء شهابی افزود: شب گذشته تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی دمای زیر صفر را سپری کردند و کمینه دمای هوا در باخرز به ۱۵ درجه زیر صفر رسید و پس از آن شهرستانهای تایباد و تربت‌جام با دمای ۱۳ درجه زیر صفر سردترین شهرستانهای استان گزارش شده‌اند.

وی ادامه داد: باخرز با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه زیر صفر و داورزن با دمای هوای ۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.