۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 688613

 یکی از ابهام‌های بزرگ تیم امید نیمکت نشینی مهدی قائدی بود. بازیکنی که در استقلال بهترین بود و به باور خیلی‌ها بهترین بازیکن لیگ هم بود اما در تیم امید چندان به کار گرفته نشد. مهدی قائدی حالا با انگیزه‌های تازه وارد لیگ شده و قصد دارد با ادامه تمرینات خود در استقلال دوباره به همان بازیکن اثرگذار بدل شود. قائدی خوشبختانه با روحیه خوبی گام به تمرینات استقلال گذاشته است...

ایران امن ترین کشور منطقه است

قدس آنلاین:  یکی از ابهام‌های بزرگ تیم امید نیمکت نشینی مهدی قائدی بود. بازیکنی که در استقلال بهترین بود و به باور خیلی‌ها بهترین بازیکن لیگ هم بود اما در تیم امید چندان به کار گرفته نشد. مهدی قائدی حالا با انگیزه‌های تازه وارد لیگ شده و قصد دارد با ادامه تمرینات خود در استقلال دوباره به همان بازیکن اثرگذار بدل شود. قائدی خوشبختانه با روحیه خوبی گام به تمرینات استقلال گذاشته است...

*با تیم امید از رقابت‌ برای صعود به المپیک بازماندید. چه حسی داری؟

حس خوبی نیست. حذف در هر شرایطی بد است. ما بازی آخر را بردیم و می‌توانستیم صعود کنیم. موقعیت‌هایی را از دست دادیم که این نشان می‌داد بی‌تجربه‌ایم و کنار هم زیاد بازی نکردیم و ذهنمان آماده بازی نیست. به هرحال مشکلاتی در راه آماده سازی بود که در بازی آخر خودش را نشان داد.

*یعنی اعتقاد داری اگر تیم امید بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام می‌داد صعود می‌کرد؟

بی‌گمان همین طور است. اگر ما بازی تدارکاتی بیشتری داشتیم صعود می‌کردیم. نقش بازی‌های تدارکاتی در موفقیت تیم امید زیاد است. اما متأسفانه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که با این تعداد بازی تدارکاتی و اردو به مسابقات برویم.

* دراین تورنمنت زیاد به بازی گرفته نشدی. دلیلش چه بود؟

هربازیکنی دوست دارد بازی کند. هیچ بازیکنی نیست که از نیمکت نشینی راضی باشد. من ناراضی بودم اما درعین حال هیچ‌وقت به خودم اجازه ندادم اعتراض کنم. دیدید که هر وقت کادرفنی خواست رفتم داخل زمین و نهایت تلاشم را هم به کار بستم تا ببریم. به هرحال تلاش من هم در بازی با چین نتیجه نداد. خودم دوست داشتم گل بزنم به خصوص آن موقعیتی که اواخر بازی خراب شد.

* از کی در تمرینات استقلال حاضری؟

من دو روز فرصت خواستم استراحت کنم که خوشبختانه کادرفنی استقلال موافقت کرد. از امروز با قدرت درخدمت استقلال هستم چون بازی‌های سختی پیش روی ماست. باید با استقلال به نتایج خوبی برسیم. باید به صدر جدول برگردیم. این مهم‌ترین هدف برای ماست.

* بازی با الکویت هم به تعویق افتاد.

هم خوشحالم هم ناراحتم. از این خوشحالم که فرصت بیشتری برای تمرین و آمادگی دارم و از این ناراحتم که چرا باید احتمالاً به کشور ثالث برویم. ایران امن‌ترین کشور منطقه است و این کار شکنی اصلاً به نفع ما نیست. وقتی خبر تعویق را شنیدم حسابی جا خوردم.

*فکر می‌کنی استقلال بتواند قهرمان لیگ شود؟

ما تیم خوبی داریم. دیدید که نیم فصل نخست نتایج خوبی گرفتیم. شاید اگر استراماچونی نمی‌رفت می‌توانستیم با صدرنشینی کار را تمام کنیم. اما هنوز هم فرصت برای ما باقی است و دوست داریم دل هواداران استقلال را با یک جام قهرمانی خوشحال کنیم. به امید قهرمانی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.