۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 688647

محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود به سخنرانی اخیر روحانی در در پنجاه و نهمین مجمع عمومی بانک مرکزی و این جمله او که "من بلد نیستم کاری به دنیا نداشته باشم و برای حل مشکلات فقط به داخل نگاه کنم" وامنش نشان داد.

فقط روحانی بلد است

قدس آنلاین:  محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

شما بلد نیستید، فقط آقای روحانی بلد است:

نقدینگی سرگردان و مخرّب را که یکی از عوامل ایجاد تورم است، به چهار برابر برساند.

رکورد ۴۹ درصدی تورم در دولت هاشمی (کارگزاران) را بزند و به دست کم ۵۲ درصد برساند.

قیمت خانه و خودرو را ظرف ۶ سال، ۳۰۰ درصد افزایش دهد و سه برابر کند.

یک شبه قیمت بنزین را سه برابر کند و بهانه ای دست دشمن بدهد که ضمن ایجاد آشوب، ظرف دو روز موجب جان باختن ده ها نفر شود.

ضریب جینی (نشانگر شکاف طبقاتی) را که از رقم ۴۲۵. در سال ۸۴ (آغاز دولت نهم) به  ۳۶۵. در سال ۹۲ کاهش یافته بود، در درسال ۹۷ به رقم ۴۰۹. برساند.

در دوره مضیقه منابع ارزی، ۱۸ میلیارد دلار را ظرف چند ماه به باد بدهد، رانت ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی برای سه درصد رانت خوار فراهم نماید و تورم مضاعف را سر سفره مردم ببرد.

یکی از روسای ستاد انتخاباتی خود را بر سازمان خصوصی سازی بگمارد که نیشکر هفت تپه را به قیمت ۵ درصد ارزش واقعی فروخت و چوب حراج به ماشین‌سازی تبریز، هپکو اراک، آلومینیوم المهدی، پالایشگاه کرمانشاه و... زد و همین، سرآغاز نابسامانی، ندادن ماه‌ها حقوق به کارگران و اعتراض آنان بود.

وزیر چند هزار میلیاردی بر بخش مسکن بگمارد که سال ششم، طلبکارانه استعفا دهد و با وقاحت بگوید حتی یک مسکن هم در این شش سال نساخته است.

توافقی را امضا کند که ظرف دو ماه، ۹۵ درصد برنامه هسته ای را واگذار یا نابود کند و چهار سال بعد را دنبال نقد کردن وعده های نسیه دشمن بدود؛ آخر سر هم طلبکار باشد که چه می دانید چه توافق با شکوهی کردیم و ... این منم طاووس علیّین شده.

کشور را پس از ابطال توافق توسط آمریکا و خباثت سه دولت اروپایی، بیست ماه معطل بسته های پر از خالی SPV و INSTEX و سپس بازی نیابتی فرانسه و ژاپن نگه دارد.

با سپردن ۴۱ تعهد مخفیانه به FATF، در نقشه خودتحریمی و گروگان گرفتن اقتصاد و امنیت کشور توسط دشمن مشارکت کند.

برخلاف واقعیت های قدرت کشور، جبهه خودی را چنان ضعیف نشان دهد که دشمن جرئت کند سردار سلیمانی را ترور کند و سپاه پاسداران را در فهرست گروه های تروریستی و تحریم قرار دهد.

وقتی سپاه سیلی بر صورت دشمن می زند و انتقام خون حاج قاسم را می گیرد، زبان به طعنه و تشکیک و ابهام افکنی بگشاید و توپ افتاده در زمین دشمن را به زمین خودی برگرداند.

حاج قاسم سلیمانی چون باور داشت و در رفتار خود هم نشان داد #ما_می_توانیم، محبوب ترین شخصیت کشور نزد مردم در تمام نظرسنجی ها شد و به همین دلیل مغضوب دشمنان بود.

محبوبیت روحانی در همین نظرسنجی ها به زیر ده درصد رسیده و شاید همین، راز ر برخی رفتارهای نامعقول و  رادیکال - دشمن پسند- اوست. او نگران تصمیم جدید مردم در انتخابات دوم اسفند مجلس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    0 0
    علی برکت الله
  • عبداللهی ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    0 0
    علی برکت الله