خوزستان_ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: برای رفع چالش های اجتماعی استان به ویژه در حوزه محیط زیست باید به همه ابعاد نگاه کنیم

رفع چالش های اجتماعی نیازمند نگاه همه جانبه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از اهواز، محمدصادق کریمی کیا مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان صبح امروز شنبه ۲۸دی در نشست هماهنگی نخستین مسابقه ملی تصویرگری محیط زیست اظهار کرد: این مسابقه با هدف بهره مندی از ظرفیت های هنرمندان تصویرگری برای بیان راهکارهای عملی در حوزه چالش های زیست محیطی و مسائل اجتماعی و نشان دادن آثار تلخ بحران های زیست محیطی به زبان هنر برگزار می شود.

وی افزود: خوزستان به واسطه قدمت بسیار زیادی که در زمینه هنر تصویرگری دارد این ابتکار و خلاقیت را به کار گرفت تا نخستین جایزه ملی تصویرگری محیط زیست را برگزار کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با بیان این که لج بازی و سیاست گذاری های کاملا اشتباه و غلط، محیط زیست خوزستان را به ورطه نابودی کشاند، یادآور شد: عامل بسیاری از معضلات اجتماعی و زیست محیطی خوزستان تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های اشتباه است که زندگی را به کام خوزستانی ها تلخ کرده و باعث شده تا بسیاری از مردم استان قید زندگی در این خطه را بزنند و مهاجرت کنند.

کریمی کیا گفت: به واسطه برگزاری این مسابقه قصد داریم به جامعه و مسئولان این تلنگر را بزنیم که بی تفاوتی نسبت به معضلات زیست محیطی و اجتماعی سرانجام ما را با خود به زیر می کشد و قربانی می کند.

وی ادامه داد: خوزستان قربانی اصلی چالش های زیست محیطی و آسیب های اجتماعی است اما عده ای هنوز این واقعیت تلخ را قبول نکرده اند و آن را انکار می کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان بیان کرد: از طریق نمایش نابهنجاری های اجتماعی در قاب تصویر می توان وجدان های به خواب رفته را بیدار کرد و آیینه ای را برای نشان دادن سرانجام تصمیم گیری های غلط و نابخردانه در برابر جامعه گرفت.

کریمی کیا تصریح کرد: برای رفع چالش های اجتماعی استان به ویژه در حوزه محیط زیست باید به همه ابعاد نگاه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.