افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد از اطفای آتش‌سوزی مهیب در کارخانه تولید ایزوگام در جاده مشهد - کلات با تلاش آتش‌نشانان ۵ ایستگاه آتش‌نشانی این شهر خبر داد.

آتش‌سوزی مهیب کارخانه تولید ایزوگام در حومه مشهد

به گزارش قدس آنلاین،سر آتشیار مجید فرهادی با بیان این مطلب اظهار کرد: بامداد امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع انفجار توأم با آتش سوزی در یکی از مخازن یک کارخانه تولید ایزوگام در جاده مشهد به کلات، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲۱، ۴۵،۲۹،۳۷و۳۸ سازمان آتش نشانی شهر مشهد را به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق به محل آتش سوزی در روستای کلاکوب اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد افزود: آتش نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند انفجار به همراه حریق در یکی از مخازن نگهداری قیر این مجموعه به وقوع پیوسته و شعله‌های آتش در حال گسترش به سایر قسمت‌های این کارخانه است که بلافاصله آتش نشانان به چندین گروه تقسیم و ضمن مهار آتش سوزی عملیات اطفا کامل حریق را انجام داده و از سرایت آتش به انبار اصلی و مجموعه نگهداری مواد اولیه جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است، طبق این گزارش خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده و علت دقیق وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان مربوطه در آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.