یکی از اعضای فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان اعلام کرد، تحریم‌های آمریکا و متحدان آن بر روی مقاومت بی‌تأثیر است.

فراکسیون حزب‌الله لبنان: تحریم‌ها بر مقاومت ما تأثیری نمی‌گذارد

به گزارشگروه بین الملل قدس آنلاین، جمعه (دیروز) خبرگزاری «رویترز» گزارش داد خزانه‌داری انگلیس شاخه‌های سیاسی و نظامی حزب‌الله را تحت قانون «اقدام توقیف اموال تروریستی» مصوب سال ۲۰۱۰ قرار داده و آن را تروریستی اعلام کرد (جزئیات بیشتر).

«حسن فضل الله» عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان «الوفاء للمقاومه» در همینه زمینه اعلام کرد: تحریم‌ها علیه کشور ما و جنبش‌های مقاومت یکی از انواع حملات علیه ماست؛ تمام این تحریم‌ها از سوی آمریکا و کشورهای متحد آن نمی‌تواند بر مقاومت ما تأثیر بگذارد.

رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در ماه‌های گذشته در تلاش برای محدود کردن فعالیت‌های حزب‌الله لبنان، کشورهای اروپایی را برای تروریستی اعلام کردن کل حزب‌الله تحت فشار شدید قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، فضل‌الله سپس ضمن اعلام اینکه حزب‌الله همکاری کاملی در روند تشکیل دولت جدید لبنان داشته، تصریح کرد، «حسان دیاب» نخست‌وزیر مکلف باید با «میشل عون» رئیس‌جمهور و ائتلاف‌هایی که به وی رأی داده‌اند به تفاهم برسد.

وی ابراز امیدواری کرد که دولت جدید در این کشور به زودی تشکیل شود و در ادامه گفت، اولویت کنونی حل وضعیت مالی، معیشتی و اقتصادی است .

فضل‌الله تأکید کرد: بحران مالی لبنان دلایل داخلی و خارجی داشته اما کسانی هستند که مسؤولیت‌‎های اساسی بر عهده آنهاست و در مقدمه آنها رئیس بانک مرکزی است زیرا سیاست‌هایی که در چند سال اخیر بر آن تکیه کرده ما را به امروز رسانده است؛ بارها در پارلمان، دولت، کمیته‌های پارلمانی و دیدارها در این باره هشدار دادیم.

لبنان سه ماه است که در اعتراض به وضعیت بد اقتصادی شاهد تظاهرات مردمی است و دولت جدید در این کشور هنوز تشکیل نشده است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.