با حضور مسئولان خراسان رضوی کلنگ بیستمین درمانگاه تامین اجتماعی این استان در بردسکن به زمین زده شد.

کلنگ زنی  بیستمین درمانگاه تامین اجتماعی خراسان رضوی در بردسکن

به گزارش قدس آنلاین، در مراسمی باحضور مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی،  نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و   بردسکن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بردسکن و تعدادی از روسای ادارات  کلنگ بیستمین درمانگاه تامین اجتماعی خراسان رضوی در بردسکن به زمین زده شد.  

حمید داستانی مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی دراین مراسم گفت:  با پی گیری های بنیادی ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان سازمان این مهم که یکی از آرزوهای دیرینه مردم بردسکن بود با توجه به تعداد بیمه شدگانی که داشت، تحقق پیدا کرد.  

وی عنوان کرد: این پروژه با زیربنای ۲هزار و۲۰۰ متر و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان طی دو سال آینده ساخته می‌شود.

داستانی  اظهارداشت: پروژه دیوار کشی این درمانگاه تاپایان امسال انجام می شود و از سال آینده  عملیات اجرایی ساخت درمانگاه آغاز و ظرف مدت دوسال به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹ مرکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان فعال است  و با ۴  هزار  موسسه  طرف قرارداد دارد گفت: در تمامی این  مراکز درمانی خدمات رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی عنوان کرد: این مراکز شامل سه بیمارستان و ۱۶ مرکز و پلی کلینیک هستند که بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده را در این استان زیر پوشش دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه سه پروژه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرهای درگز، فریمان و خواف در حال ساخت است گفت:  در آینده نزدیک نیز عملیات اجرایی ساخت مراکز درمانی  تامین اجتماعی  در قوچان و چناران نیز  آغاز می شود.

وی با بیان اینکه از خیرین سلامت شهرستان جهت ساخت این پروژه استقبال می‌کنیم، گفت: در این مرکز خدمات پزشک عمومی، دندانپزشکی، تزریقات، نوار قلب، آزمایشگاه و داروخانه به مردم ارائه خواهد شد.

فرماندار بردسکن  دراین مراسم  ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی  را یکی از نیازهای اساسی دراین شهرستان بیان کرد.

مجتبی شاکری  با بیان اینکه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی یکی مطالبه‌های جدی مردم شهرستان بردسکن بود،گفت: باوجود همه خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور، با توجه به وجود ۹ هزار بیمه شده اصلی و ۳۶ هزار بیمه شده تبعی در سطح شهرستان، یکی از نیازهای اساسی منطقه ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی بود که به حول قوه الهی با پی گیری های دکتر بنیادی نماینده مردم شهرستان  و موافقت مسئولان سازمان تامین اجتماعی این مهم پس از سال ها  تحقق پیدا کرد.

 بهروز بنیادی نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی  گفت: خط و مشی سردار سلیمانی باید سرلوحه کار مدیران قرار بگیرد  و برماست که در حوزه خدمت رسانی به مردم بهتر از گذشته عمل کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به تعداد بیمه شدگان و پتانسیل و ظرفیت بسیار خوب معادن  ضرورت داشت  درمانگاه تامین اجتماعی در بردسکن احداث شود که با پی گیری های انجام شده علی رغم محدودیت های اعتباری  و اجرا نشدن پروژه  های جدید این مهم  در ردیف اعتبارات قرار گرفت و کددار شد.

بنیادی از اهتمام مسئولان سازمان تامین اجتماعی و وزرای قبلی و فعلی تعاون کار و رفاه اجتماعی در صدور مجوز درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن نیز قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.