دختران و بانوان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج زینبیون مشهد در اقدامی خداپسندانه با انتشار فراخوانی در محله و پایگاه خود به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان پرداختند.

دختران مشهدی هم به میدان آمدند/ جمع‌آوری کمک‌ برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، انسانیت و نوع‌دوستی از خصایص انکار نشدنی آدمی است که در روزهای سختی و درد بیشتر خود را نشان می‌دهد و این روزها قلب کشورمان با سیل سیستان و بلوچستان به درد آمده و قرار و آرام را از دیگر هموطنان گرفته و آنان را به حرکت درآورده است.

مردم مشهد نیز با تمام وجود آنچه در توان داشته‌اند در طبق اخلاص نهاده‌اند تا از کاروان مهربانی و همدلی جا نمانند و با کمک‌های بزرگ و کوچک خود آلامی بر دردهای سیستان عزیز شوند.

مطلع شدیم گروهی از بانوان نیکوکار در خلال کلاس‌های فرهنگی در پایگاه بسیج اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کرده‌اند، برای اطلاع از جزئیات بیشتر با یکی از اعضای پایگاه مقاومت بسیج زینبیون گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

وجیهه قدیری در رابطه با حضور اجتماعی دختران جوان در این کار گفت: برای جمع‌آوری کمک‌ها در گروه‌های جهادی و در میان بانوان پایگاه فراخوان دادیم که در نهایت دو گروه جهادی از دختران مسؤولیت جمع‌آوری پول نقد و اقلام غیرنقدی را به عهده گرفتند.

وی درخصوص کمک‌های غیرنقدی خاطرنشان کرد: لباس‌های نویی که جمع‌آوری کردیم را ظرف مدت سه روز با کمک بانوان بسته‌بندی کرده و در کارتن قرار دادیم که شامل حدود ۳۰۰ دست لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه بود و امروز به ناحیه سلمان سپاه فرستادیم تا ساماندهی شده و به دست سیل‌زدگان برسد.

این عضو پایگاه مقاومت بسیج زینبیون با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های نقدی تشریح کرد: حدود یک میلیون تومان پول نقد جمع‌آوری شده که با توجه به گفته‌های حاج حسین یکتا مبنی بر گران بودن هزینه حمل و نقل، ترجیح دادیم این پول را مستقیم به حساب بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) واریز کنیم و خرید نکنیم.

قدیری با اشاره به انگیزه این گروه‌های جهادی بیان کرد: این کار وظیفه ما است و طبق فرمان رهبری و حضور سازنده بسیج و ارتباط موثر با جامعه در ناحیه سلمان، حوزه یک حضرت خدیجه (س)، پایگاه زینبیون اقدام به این کار کردیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.