بر اساس گزارش‌های اخیر ، مشخص شده است که سری Galaxy S۲۰ سامسونگ شامل گوشی‌های Galaxy S۲۰ ۵G ، Galaxy S۲۰ + ۵G و Galaxy S۲۰ Ultra ۵G است.

پیکربندی دوربین Galaxy S۲۰ ، S۲۰ + و S۲۰ Ultra به بیرون درز کرد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، انتظار می رود S۲۰ و S۲۰ + نیز در نسخه‌های غیر ۵G عرضه شوند و مشخصات آنها با همتایان ۵G یکسان خواهد بود.

در حال حاضر ، یک سری اطلاعات برای آشکار ساختن تنظیمات دوربین سری Galaxy S۲۰ منتشر شده است، این نشت اطلاعاتی نشان می‌دهد که دوربین‌های سری S۲۰ ترکیبی از سنسورهای سامسونگ و سونی خواهد بود.

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S۲۰

گلکسی اس ۲۰ در دوربین عقب خود یک دوربین سه گانه تنظیم کرده است، این دوربین دارای یک دوربین اولیه ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX۵۵۵ با اندازه پیکسل بزرگ ۱.۸ میکرومتر است. لنز دوم یک لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ S۵KGW۲ است که به نظر می رسد یک نسخه به روز شده از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GW۱ است، سومین سنسور فوق العاده پهن ۱۲ مگاپیکسلی سامسونگ S۵K۲LA است. برای عکسبرداری سلفی ، گلکسی S۲۰ دارای یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی سونی IMX۳۷۵ Dual Pixel AF با اندازه پیکسل ۱.۲μm است و همین دوربین سلفی در سری گلکسی S۱۰ و نوت ۱۰ نیز موجود است.

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S۲۰ +

سامسونگ گلکسی S۲۰ + مجهز به سیستم دوربین چهارگانه است، این مجموعه از همان لنزهای اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ، تیرانداز تله ۶۴ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی لنز ultrawide در S۲۰ موجود است استفاده می‌کند، علاوه بر این یک سنسور سونی IMX۵۱۶ ۳D ToF (زمان پرواز) به عنوان لنز چهارم وجود دارد. S۲۰ + همچنین به دوربین جلوی سونی IMX۳۷۵ ۱۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

مشخصات دوربین سامسونگ Galaxy S۲۰ Ultra

سامسونگ گلکسی S۲۰ Ultra قدرتمندترین گوشی در سری S۲۰ است، این دوربین دارای چهار دوربین پیشرفته نسبت به مدل S۲۰ + است، این دوربین دارای یک لنز اولیه ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ S۵KHM۱ سامسونگ ، یک لنز تله ۴۸ مگاپیکسلی سونی ۴۸ مگاپیکسلی Quad Bayer با اندازه ۰.۸ میکرومتر پیکسل ، یک لنز ۴۴ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL S۵KGH۱ ۱ / ۲.۶۵ "با اندازه فوق‌العاده پیکسل ۰.۷ میکرومتر پیکسل سونی IMX۱۸ جدید به همراه سنسور سه بعدی TOF است، برای گرفتن عکس های سلفی ، گلکسی S۲۰ Ultra همان دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی را دارد که در گوشی های S۲۰ و S۲۰ + قابل مشاهده است.

سامسونگ از تاریخ ۱۱ فوریه سری Galaxy S۲۰ را رونمایی خواهد کرد و به احتمال زیاد در همین رویداد ، گوشی با قابلیت جابجایی بدنه گلکسی Z Flip نیز معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.