انتظار می رود هوآوی گوشی های هوشمند P40 و P40 Pro را در ماه مارس از طریق رویداد تبلیغاتی در پاریس معرفی کند.

طراحی و رنگ‌های "Huawei P40 Pro" مشخص شد +عکس

به گزاریش گروه اقتصادی قدس آنلاین، انتظار می رود هوآوی گوشی های هوشمند P40 و P40 Pro را در ماه مارس از طریق رویداد تبلیغاتی در پاریس معرفی کند، دیروز ، 91mobiles رندرهایی از نوع رنگ سیاه گوشی Huawei P40 را به اشتراک گذاشت تا طراحی جلویی و عقب آن را فاش کند.

امروز این نشریه، تصویری جدید از گوشی هوشمند Huawei P40 Pro به اشتراک گذاشت که نشان می دهد این گوشی با طرحی کاملاً شبیه به گوشی استاندارد P40 است و تصویر جدید همچنین انواع رنگ های P40 Pro را به نمایش می گذارد.

با استناد به اطلاعات فاش شده، این نشریه ادعا می کند که Huawei P40 Pro در پنج رنگ شامل مشکی ، سرخ طلایی ، نقره ای ، آبی عمیق و سفید یخی با رنگ گرادیانتی عرضه خواهد شد، گفته می شود که خود Huawei P40 نیز در این پنج گزینه رنگی عرضه می شود.

Huawei P40 Pro فاش می کند که دارای یک صفحه نمایش خمیده و سوراخ دوربین در گوشه بالا سمت چپ آن برای دوربین های سلفی دوگانه است، Huawei P40 همچنین از همان طراحی صفحه نمایش سوراخ دار دوگانه بهره می برد ، اما به صفحه نمایش مسطح مجهز است و انتظار می رود هر دو دستگاه از اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برخوردار باشند.

Huawei P40 Pro در پشت خود دارای یک دوربین مستطیل شکل است، این دوربین دارای چهار دوربین مهندسی لایکا و فلش LED است. از طرف دیگر ، هواوی P40 دارای دوربین های سه گانه لایکا و یک چراغ LED دارای فضای مستطیلی آن است.

مشخصات هوآوی P40 و P40 Pro

انتظار می رود Huawei P40 دارای نمایشگر OLED 6.2 اینچی یا 6.3 اینچی باشد ، در حالی که P40 Pro می تواند به پنل OLED 6.5 اینچی یا 6.7 اینچی مجهز شود، چیپست Kirin 990 5G قدرتمند در هر دو تلفن هوشمند حضور خواهد داشت. P40 Pro می تواند تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد و سری P40 با اندروید 10 مبتنی بر EMUI 10 بارگذاری می شود ، اما به دلیل ممنوعیت مداوم هوآوی در ایالات متحده ، از پشتیبانی برنامه ها و سرویس های Google برخوردار نخواهد بود.

تنظیمات دوربین چهارگانه P40 Pro ممکن است شامل یک دوربین اولیه 52 مگاپیکسلی ، یک لنز سین 40 مگاپیکسلی ، یک لنز زوم پریسکوپ با پشتیبانی از بزرگنمایی نوری 10 برابر و یک سنسور 3D ToF باشد، سیستم دوربین سه گانه P40 نیز ممکن است از یک لنز اصلی 52 مگاپیکسلی ، یک لنز سین 40 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 3 برابر برخوردار باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.