اداره کل اطلاعات خراسان رضوی خبر داد: انهدام باند مسلح قاچاق هروئین با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان (عج) در ورودی بزرگراه سردار شهید شوشتری مشهد انجام شد.

انهدام یک باند مسلح قاچاق هروئین در ورودی بزرگراه مشهد

به گزارش قدس آنلاین، باند مسلح قاچاق هروئین در یک عملیات ضربتی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان (عج) در ورودی بزرگراه سردار شهید شوشتری دستگیر شدند.

اعضای این باند از اتباع خارجی بودند، در این عملیات یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید و چهار نفر دیگر که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند زمین‌گیر شدند. در این عملیات، قاچاقچیان حین دستور ایست به خودرو سمند حامل مواد مخدر اقدام به تیراندازی به سوی مأمورین کردند که مأموران نیز با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح این خودرو را متوقف کردند.

در این عملیات ۸۲ کیلو گرم انواع موادمخدر شامل ۷۲ کیلوگرم هروئین، ۱۰ کیلوگرم تریاک، یک قبضه سلاح کلاشینکف، سه تیغه خشاب و ۱۰۰ عدد فشنگ کشف و خودرو قاچاقچیان نیز توقیف شد.

گفتنی است، سرباند اصلی این قاچاقچیان معروف به «ملاوزیر» که با خودرو پارس شاهد صحنه درگیری بود موفق به فرار شد اما این فرار طولی نمی‌کشد و با توجه به اشراف و چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) این فرد صبح امروز، در منزل یکی از بستگانش در خیابان پورسینای مشهد دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.