معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: این استان به عنوان استان هدف و عضو ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) انتخاب شد.

انتخاب خراسان رضوی به عنوان استان هدف و عضو ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع)

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق براتی اظهار کرد: با توجه به اینکه خراسان رضوی همه ساله میزبان جمعیت زیادی از زائران خارجی در مراسم اربعین حسینی است، بنا به دستور استاندار وپیگیری های معاونت زیارت و نیز موافقت رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور؛ این استان به عنوان استان هدف و عضو ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) انتخاب شد.
وی افزود: هم‌اکنون با این ابلاغ مهم در تصمیم‌گیری‌های کلان ستاد اربعین حسینی (ع) سهیم هستیم و همچنین ضمن بهره‌مندی بیشتر از امکانات کشور در این استان، برنامه‌ریزی‌های مراسم ‌پایانی دهه صفر خراسان رضوی هم در این چهارچوب لحاظ شده است.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به مزیت‌های دیگر این ابلاغ مهم، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی به واسطه‌ وجود بارگاه مطهر رضوی علاوه بر پذیرایی از زائران افغانستانی کربلای معلی، مقصد زائران پاکستانی وارده به کشور در جهت عزیمت به عتبات عالیات بوده که با این تصمیم‌گیری مهم،  خدمات‌دهی به این زائران با مدیریت و کیفیت بهتری همراه خواهد .

منبع: استانداری خراسان رضوی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.