همدان- شهردار منطقه یک همدان از تخصیص ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای بهسازی و نوسازی پیاده‌رو خیابان بوعلی(حدفاصل میدان آرامگاه و جهاد) به مساحت ۵ هزار متر مربع خبر داد و گفت: این معبر مطابق با استانداردهای روز بهسازی شده است.

تخصیص ۱۶ میلیارد ریال برای بهسازی پیاده‌رو خیابان بوعلی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک همدان  مسعود دهبانی‌صابر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیاده‌روی خیابان «جهاد» در منطقه یک شهرداری یکی از پررفت و آمدترین معابر سطح شهر است اظهار کرد: شهرداری منطقه یک از مهرماه سال جاری با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کار بهسازی و نوسازی این معبر به مساحت ۵ هزار متر مربع را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با ادارات برق، گاز و مخابرات در ابتدا تمام زیرساخت‌های قدیمی جمع‌آوری شده و زیرساخت‌های جدید جایگزین می‌شوند که خوشبختانه در این بخش پروژه با سرعت مناسبی در حال پیشرفت است و فاز اول آن به طور کامل انجام شده است.

شهردار منطقه یک همدان افزود: یکی از اهداف مهم شهرداری منطقه یک در این پروژه استانداردسازی معابر است به طوری که تمام افراد جامعه بتوانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه افراد نابینا و کم‌بینا در هنگام حرکت در پیاده‌رو از اطلاعات لمسی زیر پای خود در سطح سنگفرش استفاده می‌کنند مسیر جداگانه‌ای نیز برای این شهروندان تعبیه شده که بتوانند بدون مشکلی در این پیاده‌رو تردد کنند.

دهبانی‌صابر با اشاره به اینکه در حیطه استانداردسازی این پیاده‌رو اقدامات متفاوتی انجام شده است افزود: اجرای سنگفرش گرانیتی، به‌روزرسانی تمام تاسیسات و زیرساخت‌ها به طور کامل، اجرای نورپردازی و روشنایی مسیر، لایروبی کامل نهرها از کارهای شاخص در این پروژه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.