همدان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان گفت :سرمایه‌داران بومی، در اولویت واگذاری پروژه‌های دولت قرار گیرند.

سرمایه‌داران بومی، در اولویت واگذاری پروژه‌های دولت قرار گیرند

به گزارش قدس آنلاین به نقل روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع ،معادن وکشاورزی استان همدان علی‌اصغر زبردست، رئیس اتاق همدان در جلسه شورای گفت‌وگوی این استان، خواستار اولویت دادن به سرمایه‌داران بومی در فرایند واگذاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی شد و استاندار همدان نیز در این زمینه قول مساعد داد.

زبردست،  در جلسه شورای گفت‌وگوی این استان، خواستار اولویت دادن به سرمایه‌داران بومی در فرایند واگذاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی شد و استاندار همدان نیز در این زمینه قول مساعد داد.

وی از آمادگی برای واگذاری ۷۰ طرح دولتی استان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: بخشی از طرح‌های نیمه‌تمام و یا آماده بهره‌برداری استان که خارج از توان دولت هستند برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان خواستار در اولویت بودن سرمایه‌داران حقیقی و حقوقی بومی استان در فرایند واگذاری شد و افزود: چنانچه در داخل استان این طرح مورد استقبال قرار نگرفت به غیربومی‌ها واگذار شود.

زبردست پرداخت اوراق بهادار به‌جای پول نقد به پیمانکاران طرح‌های دولتی را از مشکلات استان ذکر کرد و گفت: این اوراق در هنگام مبادله با بورس به‌جای ۱۵ درصد با تنزیل ۲۰ درصدی مواجه می‌شوند که شایسته نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.