نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که اظهارات شما مبنی بر واویلا خواندن افزایش زاد و ولد برخلاف سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در مورد افزایش جمعیت است، مضاف بر اینکه بگویید درباره اجرای این سیاست‌ها چه اقدامی صورت داده‌اید؟

روحانی به دلیل اظهاراتی خلاف سیاست‌های ابلاغی جمعیت تذکر گرفت

قدس آنلاین: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که در سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در سال ۹۳ به جنابعالی بر موضوع افزایش باروری رشد جمعیت تأکید شده، شما تاکنون چه اقدامی در این زمینه انجام داده‌اید؟ مضافاً اینکه اظهارات اخیر شما در واویلا خواندن افزایش زاد و ولد برخلاف این سیاست‌هاست.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: اظهارات جنابعالی در مراسم سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی در خصوص «جمعیت» برخلاف سیاست‌های کلی جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در سی‌ام اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۳ است.

شرح تذکر:

جناب آقای رئیس‌جمهور

جنابعالی در روز سه‌شنبه ۲۴ دی‌ماه ۹۸ در سالن اجلاس سران گفتید: هر ساله تقریباً یک میلیون نفر به جمعیت اضافه می‌شود که اگر زاد و ولد هم اضافه شود واویلا خواهد شد. 

گذشته از اینکه در راه اجرایی شدن ۱۴ بند سیاست‌های کلی جمعیت که در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۹۳ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به جنابعالی ابلاغ شده است، چه اقدام مؤثری انجام داده‌اید؟ سخنانتان در تاریخ مذکور برخلاف بند اول این ابلاغیه است که در آن به صراحت «افزایش نرخ باروری به بیش از حد جانشینی» را متذکر گردیده.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.