۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 688861

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری به وزیر ورزش عنوان کرد که لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا فراتر از یک موضوع ورزشی است، لطفاً با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کرسی نایب رئیسی (AFC) نسبت به رفع نگرانی‌ها در این باره اقدام کنید.

وزیر ورزش از مجلس تذکر گرفت

قدس آنلاینحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا فراتر از یک موضوع ورزشی است، لطفاً با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کرسی نایب رئیسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا، نسبت به رفع نگرانی نمایندگان ملت و دوستداران عزیز فوتبال اقدام کنید. 

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به وزیر ورزش به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: لغو میزبانی ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فراتر از نگاه ورزشی است. با استفاده از ظرفیت‌های موجود و کرسی نایب رئیسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا، نگرانی نمایندگان کشورمان و طرفداران عزیز فوتبال را برطرف کنید. 

شرح تذکر: 

جناب آقای وزیر

بدون شک آنچه امروز در رابطه با سلب میزبانی ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مورد انتظار است، واکنش فدراسیون فوتبال با استفاده از ظرفیت داشتن نماینده در AFC و آن هم در پستی تأثیرگذار یعنی نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیاست، ضمن آنکه کشورمان یک پست مهم در کمیته اجرایی AFC نیز دارد و همین موضوع می‌تواند در تصمیمات نهایی مهم‌ترین نهاد فوتبال در آسیا مؤثر باشد. مسؤولان فدراسیون فوتبال کشورمان باید در خصوص این موضوع تصمیمی قاطع و تأثیرگذار بگیرند و با دیپلماسی ورزشی از پایمال شدن حق نماینده‌های ایران جلوگیری کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.