قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تشریح اقدامات این نهاد در امدادرسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان، از بسیج ظرفیت‌های آستان قدس رضوی برای امدادرسانی و کمک به سیل زدگان این استان خبر داد.

تشریح اقدامات آستان قدس رضوی در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان ‌و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی  از بسیج امکانات و ظرفیت‌های آستان قدس رضوی برای امدادرسانی و کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از ساعات ابتدایی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، خادمان و خادمیاران رضوی در محل حاضر و تمام جهد و همت خود را برای امدادرسانی و کاهش مشکلات و آلام آسیب دیدگان سیل معطوف کرده‌اند.

وی از استقرار بیمارستان سیار رضوی و تیم خادمیاران سلامت آستان قدس رضوی در منطقه خبر داد و ابراز کرد: این تیم در تخصص‌های مختلف پزشکی شامل داخلی، اطفال، زنان، دنداپزشکی، توانبخشی، دندانپزشکی و غیره در منطقه مستقر هستند و خدمات رایگان پزشکی به همراه تحویل رایگان دارو را انجام می‌دهند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده را از دیگر اقدامات آستان قدس معرفی کرد و افزود: ۱۰ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان و ۲ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده هرمزگان در دست توزیع است که سبد غذایی مورد نیاز برای یک ماه خانوار را تأمین می‌کند.

خاکسار قهرودی گفت: راه‌اندازی آشپزخانه با ظرفیت طبخ روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم، ویزیت رایگان بیماران، تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی و معیشتی، ۱۲ هزار و ۵۰۰ تخته پتو و ۱۳۰ هزار بسته محصولات نان قدس رضوی بخشی از اقدامات آستان قدس رضوی در امدادرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: هموطنان نوعدوستی که مایل هستند همراه با خادمان رضوی در امداد رسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان سهیم باشند، می‌توانند با شماره گیری کد دستوری ۸#* در این کار خیر مشارکت کنند.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.